tijgerke
Legacy Member
3 tracks van mij in volgorde van ontwerp:
1) http://users.skynet.be/tijgerke/trackmania/tijg_alp.Challenge.Gbx
2) http://users.skynet.be/tijgerke/trackmania/tijg_alp2.Challenge.Gbx
3) http://users.skynet.be/tijgerke/trackmania/tijg_speed.Challenge.Gbx
1 & 2 zijn alpine tracks
3 is speedtrack
de tijden zijn niet op het snelst gereden, ik ben een paar keer afgeleid geweest en ik heb ook fouten gemaakt
commentaar mag altijd, + en - natuurlijk.
1) http://users.skynet.be/tijgerke/trackmania/tijg_alp.Challenge.Gbx
2) http://users.skynet.be/tijgerke/trackmania/tijg_alp2.Challenge.Gbx
3) http://users.skynet.be/tijgerke/trackmania/tijg_speed.Challenge.Gbx
1 & 2 zijn alpine tracks
3 is speedtrack
de tijden zijn niet op het snelst gereden, ik ben een paar keer afgeleid geweest en ik heb ook fouten gemaakt

commentaar mag altijd, + en - natuurlijk.
