Archief - 256mb ddr ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raukaris

Legacy Member
vraagje zijn er mensen die het spelen met 256mb ram en zoja is dit doenbaar
ik heb het op ingame dus dat de levels laden wat langer duurt stoort mij niet
mijn specs : Processor: AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1920MHz
Graphics Card: NVIDIA GeForce4 MX 440
en 256 mb ram

ik heb al gezocht naar tweaks en die ga ik dan proberen hé
maar is het totaal niet de moeite om nu te doen
met mijn verjaardag binnenkort ga ik wel mijn graka en ram upgraden

(heb search gebruikt en niets gevonde)
dus wat denken jullie?

[NeO]-mtr

Legacy Member
Ik speel met 256mb DDR ram (pc 2700)
De rest van m'n specs zijn p4 2.53ghz, radeon 9200, etc...

Ik bol het zeer acceptabel op 800x600 @ medium quality met een getweakte config. (je zult die hier wel ergens vinden)

rory.b.bellows

Legacy Member
is eigenlijk te weinig,ik run het op high bijna probleemloos behalve dat ik maar 512 pc2700 cl2 heb

zou eigenijk minim ne gig aan 400 mhz ram moete zijn :/

Yasutoko

Legacy Member
Ram is goed.
Maar niet voor op full te draaien @ 1024*768.
Nu bv. Medium @ 800*600 zou hij wel moeten draaien met lichte haperingen.
Koop je mss een extra latje bij als je voor betere gameplay wilt gaan.
Of anders tweak je het spel mega, en mss met HEEL veel geluk.. (lees : VEEL) kun je @ fatsoenlijke fps draaien op ietsje hogere quality.

FoRCe

Legacy Member
je hebt 256 mb ddr, trek daarvan de hoeveelheid ram van windows en achtergrondprogrammas af, wat hou je nog over ? 100-120mb ?

Da zal gene vette zijn in d3 qua loadings zuh.

DGEN

Legacy Member
agree..koop slotje extra ofzo..of nog beter..nieuw pc :x
d3 moet het hebben van zn graphics en sfeer...en die sfeer kan eigenlijk ni zonder zen graphics ;)...allee wil je es goe gaan schrikke :x

de fitnessbonk

Legacy Member
Ik heb het eens gespeeld bij iemand met 2600+, 256ram en fx5200.

Dit was niet doenbaar, alles op lowest. De graphics trokken op geen ballen, je mist alle fun zonder deftige graphics.

AvAtArKe

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
Ik heb het eens gespeeld bij iemand met 2600+, 256ram en fx5200.

Dit was niet doenbaar, alles op lowest. De graphics trokken op geen ballen, je mist alle fun zonder deftige graphics.

tja maar als je geen geld hebt (vr nieuwe pc) en het spel persé wil spele ..

Lo$eR

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
Ik heb het eens gespeeld bij iemand met 2600+, 256ram en fx5200.

Dit was niet doenbaar, alles op lowest. De graphics trokken op geen ballen, je mist alle fun zonder deftige graphics.
tkomt door de fx5200
met 256 ram is het zeker speelbaar met een deftige video kaart... ( ik had 256 +9800 pro)
maar met 512 is het idd vloeiender...

moeder_theresa

Legacy Member
Ik het speel het met mijn 2400+, 512mb ram en Radeon 9800pro op het hoogste detail zonder haperingen.

Greetz

Herr_Kaiser

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Ik het speel het met mijn 2400+, 512mb ram en Radeon 9800pro op het hoogste detail zonder haperingen.

Greetz


ja daar leert men veel van :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan