fabel6
Legacy Member
Hallo iedereen,
Willen jullie effe de tijd nemen om dit te bekijken aub?
Ben hier nieuw en ben ook net bezig met commentaries...
Alvast bedankt.
Mijn 1Ste Nederlandse Commentaar MW3 - YouTube
Willen jullie effe de tijd nemen om dit te bekijken aub?
Ben hier nieuw en ben ook net bezig met commentaries...
Alvast bedankt.
Mijn 1Ste Nederlandse Commentaar MW3 - YouTube
en bekeken natuurlijk
Maar zoals gezegd, eerst al eens even nadenken wat je gaat zeggen. Toch een beetje moeite doen om 'proper te spreken' kan ook wel helpen om een groter publiek aan te spreken. 