Archief - 16 min. ingame star wars battlefront!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mike Ty$on

Legacy Member
Deze game zal volgende week (24/9) in de winkels liggen :crazy:

Download hem HIER

tis in feite battlefield in een star wars pakje :cool: je kunt veel voertuigen uit de films besturen, wat het wel fun maakt

online kan je met 16 man

lees het hier in een PREVIEW ;)

fixer187

Legacy Member
ziet er echt goed uit online toch tot wanneer Halo2 uitkomt ;)

Frustos

Legacy Member
en wie gaat dit online kunnen draaien????
met 16 man op een server gaat laggt shit worden, ook al host je zelf niet

Frustos

Legacy Member
dit filmke is van een offline wedstrijdje, kwil toch wel is zien hoe dat dit live verloopt
en als dit live was dan sucken zijn tegenstanders toch wel, ze bewegen zelfs niet als hij erop schiet

xbox

Legacy Member
Euhm ik zeg het maar, maar Halo² is ook tot met 16 man, dus als dit gaat laggen gaat ook halo² laggen en zeiden bij bungie dat dat absoluut het geval niet was dusja... have faith!

Mvg

Philippe

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Op de officiele site van star wars:battlefront staat dat hij op 21 september uitkomt.

Mike Ty$on

Legacy Member
D@rK Sl@YeR zei:
Op de officiele site van star wars:battlefront staat dat hij op 21 september uitkomt.

Dat kan, maar dat zal misschien in de Us zijn, hier bij ons komen ze meestal op een donderdag of vrijdag en de meeste sites geven de 24ste

en ik heb ergens gelezen dat het online speelbaar zou zijn met 24 man :ironic: maar of het dan nog lagvrij gaat zijn, is maar te betwijfelen :ironic:

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik weet een ding. En dat is dat starwars:battlefront direct in mijn games collectie komt.

Mike Ty$on

Legacy Member
D@rK Sl@YeR zei:
Ik weet een ding. En dat is dat starwars:battlefront direct in mijn games collectie komt.

alléé vooruit dan ;)

om je verlangen naar de game nog te doen stijgen, heb ik een review voor jou

KLIK HIER ;)

Skygunner

Legacy Member
Wie het eens wil proberen, moet maar de dvd-box kopen van Star Wars. Er zit een demo in van Battlefront voor Xbox op de extra dvd. Dat was wel een leuke verrassing.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Zou het ook de moeite zijn om het te kopen wanneer je voornamelijk solo speelt?

Mike Ty$on

Legacy Member
captain asshole zei:
Zou het ook de moeite zijn om het te kopen wanneer je voornamelijk solo speelt?

er zit natturlijk een single player in die ook wel de moeite is, maar zoals je in het filmke kon zien, is de Ai niet echt geweldig(ofwel speelde hij op easy), tis voornamelijk voor op live bedoelt.

Ik zou zeggen lees de review die hierboven staat ;)

xbox

Legacy Member
Skygunner zei:
Wie het eens wil proberen, moet maar de dvd-box kopen van Star Wars. Er zit een demo in van Battlefront voor Xbox op de extra dvd. Dat was wel een leuke verrassing.
Je koopt die box bij mijn mening wel voor de dvd's en niet voor een demo... :unsure:

Mvg

Philippe

Chromage

Legacy Member
Frustos zei:
dit gaat laggen

Kheb indertijd ook Unreal Championship gespeeld met 12 man en meer, en dat lagde ook niet (als ge op ne goeie server zit).

Kdacht da ge maximum met 16 spelers online kont, maar wel nog extra bots tot 32 (of 24) ofzo. Nuja, bots zijn toch meestal niet ideale tegenstanders, ofwel zijn ze zo mak als een lammetje, ofwel verhoog je de moeilijkheid zo fel dat ze je van op honderd meter afstand afknalle. Alhoewel ze natuurlijk wel het spel grootser kunne doen lijke omda ge meer beweging ziet.

Ik kijk uit naar dit spel, en als mijn portefeuille het toelaat komt dit zeker in mijn collectie. Kben altijd al een beetje een star wars fan geweest en een goede star wars game gaat er altijd wel bij.

Skygunner

Legacy Member
De demo is wel goed. Je speelt op die planeet met de Ewoks, naam ervan ontsnapt me nu even. En je moet de schildgenerator ervan veroveren. Het speelt lekker, maar ik persoonlijk ga wel voor de pc-versie, omdat ik online wil gaan en geen Live hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan