m4nTiS
Legacy Member
str0ntj3 zei:tis altijd nen vrijdag dus ik hoop deze week vrijdag!
Als ik het goed voorheb was de 1.02 er op ne woensdag of nen donderdag...
De linux was er 100% zeker op ne woensdag... want dankzij Brammes, Matrix en ook een beetje mezelf, was de Telenet server al geupdate voor de client er was

