ge moe goe lezen he,vanaf +-15 beta (in pre order)
de game zelf is voor januari 2005 om een gelijktijdige release te hebben met de rest van de wereld
en ja ik wil de best ook eens spelen,khoop maar dat er variatie genoeg in zit om het boeiend te houden
