Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Turtle_Bigben zei:mag ik ook mijn pretje hebben ja? MAG IK?
Turtle_Bigben zei:Ah en waffelaar jij moet je kwebbel houden... ge zijt evenveel offtopic te zeverne in andere non offtopic threads. Mong.

Turtle_Bigben zei:Liever dit: http://images.google.com/images?hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=pie&btnG=Search
Ah en waffelaar jij moet je kwebbel houden... ge zijt evenveel offtopic te zeverne in andere non offtopic threads. Mong.
Grissy zei:ge ZIJT(?) evenveel offtopic te zeveren in andere non... en gij noemt hem mong, owkey ...
en idd omdat een ander het doet moet jij het ook doen, zo volwassen!!!
Turtle_Bigben zei:"Ik ben, gij zijt"... Ja en? Wie ben jij en wat kom je hier doen? De spelling fee? Ik denk niet da er iemand u x gevraagd heeft? (Daar hebben we zed voor) ...
Anyway, dien "mong" doelde op het feit dat waffelaar nogal hypocriet bezig was. Dat was overigens zo klaar als pompwater denk ik zo want jij bent de enige die het niet blijkt te snappen (en waarom verbaast me dat niet?). Mong.
nu zijn jullie al met 2. Missch tel nrs uitwisselen en een clubje opstarten?
Ah en waffelaar jij moet je kwebbel houden... ge zijt evenveel offtopic te zeverne in andere non offtopic threads. Mong.Zedjah zei:Grissy, verklaar me dan ff
"Gij zijt" verkeerd?
Wat is het dan?
Gij bent?
Gij is?
--