Archief - 1.17 patch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
e manne ga dit gaan vertrelle in de offtopic thread!
dit gaat ier dus over de 1.17 patch é
é
waa
awaaaaaaaa
wammes help !!!!!!

Tesla

Legacy Member
Turtle_Bigben zei:
Ah en waffelaar jij moet je kwebbel houden... ge zijt evenveel offtopic te zeverne in andere non offtopic threads. Mong.

ja idd hier moet ik bigben wel ff gelijk geven :D

Turtle_Bigben

Legacy Member
390-1828745-15

zin in pizza en dan sex? of lust je geen pizza?

:edit: ik betaal natuurlijk
:edit2: de pizza dus. Ik betaal de pizza

Tesla

Legacy Member
vervang die pizza door een goed pak fritten met mayonaise, daarna zullen we nog wel zien..

Turtle_Bigben

Legacy Member
Maar ik heb zin in pizza :'( ooh dilemma....

Nee sorry tesla. 't is een kwestie van prioriteiten. Maybe some other time?

Turtle_Bigben

Legacy Member
Grissy zei:
ge ZIJT(?) evenveel offtopic te zeveren in andere non... en gij noemt hem mong, owkey ...
en idd omdat een ander het doet moet jij het ook doen, zo volwassen!!!

"Ik ben, gij zijt"... Ja en? Wie ben jij en wat kom je hier doen? De spelling fee? Ik denk niet da er iemand u x gevraagd heeft? (Daar hebben we zed voor) ...

Anyway, dien "mong" doelde op het feit dat waffelaar nogal hypocriet bezig was. Dat was overigens zo klaar als pompwater denk ik zo want jij bent de enige die het niet blijkt te snappen (en waarom verbaast me dat niet?). Mong.

nu zijn jullie al met 2. Missch tel nrs uitwisselen en een clubje opstarten?

Wammes

Legacy Member
Come on ppl doe ff niet zo lame, take the offtopic crap to the offtopic thread, volgende keer als er weer zo veel offtopic wordt gepost in een andere thread ga ik bannen -_-

So consider this your last warning....

Grissy

Legacy Member
Turtle_Bigben zei:
"Ik ben, gij zijt"... Ja en? Wie ben jij en wat kom je hier doen? De spelling fee? Ik denk niet da er iemand u x gevraagd heeft? (Daar hebben we zed voor) ...

Anyway, dien "mong" doelde op het feit dat waffelaar nogal hypocriet bezig was. Dat was overigens zo klaar als pompwater denk ik zo want jij bent de enige die het niet blijkt te snappen (en waarom verbaast me dat niet?). Mong.

nu zijn jullie al met 2. Missch tel nrs uitwisselen en een clubje opstarten?

lol en ge ziet uw fout dan nog ni in zelfs al zet ik het in caps ... LOL lees uw zin en try again pls!

en idd omdat een ander het doet moet jij het ook doen, zo volwassen!!! negeer dit alstublieft niet ... het is een belangrijke les voor u!

vyeate

Legacy Member
maak mij mod en forum wordt spamvrij,juist niet op off-topic thread e :p







<3 u moderators,pls make me mod

Zedjah

Legacy Member
Grissy, verklaar me dan ff
"Gij zijt" verkeerd?
Wat is het dan?
Gij bent?
Gij is?
--

Grissy

Legacy Member
Zedjah zei:
Grissy, verklaar me dan ff
"Gij zijt" verkeerd?
Wat is het dan?
Gij bent?
Gij is?
--
Ah en waffelaar jij moet je kwebbel houden... ge zijt evenveel offtopic te zeverne in andere non offtopic threads. Mong.

hmm kweet niet maar volgens mij moet het zijn: Ge zit evenveel offtopic te zeveren in andere non offtopic threads.
Kan je volgen? k dank je

Btw jullie zijn alletwee Mongs. Missch tel nrs uitwisselen en een clubje opstarten?

Tesla

Legacy Member
Zed is de enige echte spellingfee, neem die jongen zen job niet af >_<


Maar laten we het opnieuw hebben over de 1.17 patch.
Jaja, straffe patch eh mannen

Sliver

Legacy Member
Another one bites the dust

We maken wel een nieuwe 1.17 topic als de patch er echt is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan