Archief - 007: Blood Stone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_007bs.jpg


officiële site

release: 5 november 2010
genre: action-adventure
dev: Bizarre Creations

>>> GameTrailers


Van de makers van Project Gotham Racing en Blur.
Geschreven door Bruce Feirstein, met o.a. Daniel Craig, Judi Dench en Joss Stone.

Players can engage in cover-based firefights, lethal hand-to-hand combat and speed their way through explosive adrenaline-fueled driving sequences as they embark on a global chase leading to action on land and sea through Athens, Istanbul, Monaco and Bangkok. Gamers can also feel what it is like to be a 00 agent, as they take the battle online in several robust 16-person multi-player modes that require skill, teamwork and strategy as players compete in matches that will have spies battling mercenaries.
Joss Stone provides an original musical track to the game titled, “I’ll Take it All” written and performed by her and Dave Stewart of the Eurythmics. The song will be featured exclusively in James Bond 007: Blood Stone.

image_james_bond_007_blood_stone-13608-2092_0009.jpg


gld_scr_007bs2.jpg

Goldrusher

Legacy Member
koolcast zei:
De vorige was niet echt goed,hopelijk wordt deze beter:).
Vorige was van Treyarch (World at War, Black Ops), deze van Bizarre.

Al was Gavin door de vorige toch positief verrast ?

Goldrusher

Legacy Member
Ik vind dat stukje gameplay er toch wel knap uitzien. Verwende nesten. :p

dr.salt

Legacy Member
toch niet analoog met de zogezegde volgende film die er nooit zal komen wegens financiële problemen bij MGM

ytsejam

Legacy Member
Lijkt mij precies een saaiere versie van Wanted (geen curved bullet). Ik wacht af, zal deze waarschijnlijk eens goedkoop aanschaffen ofzo.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ik vind dat stukje gameplay er toch wel knap uitzien. Verwende nesten. :p

Yah idd, vind het er ook wel knap uitzien buiten de explosies die wat beter kunnen voor de rest vind ik het wel al knap.

Dr. Muerte

Legacy Member
Die melee combat ziet er super nice uit wel. Nu alleen nog grafisch wat oppoetsen, want persoonlijk vind ik het ni uitzien...

Innocence

Legacy Member
Ik vind ... het redelijk. Het LIJKT mij wel een vette game maar de explosie en de mannetjes konden op grafisch gebied toch beter... Ik hou deze in de gaten maar echt geinteresseerd ben ik (nog) niet.

Gavin

Legacy Member
Goldrusher zei:
Al was Gavin door de vorige toch positief verrast ?
Ja, dat was echt wel een leuke shooter (zeker voor een filmgame) om eens tussendoor te spelen in afwachting van een topper.

De trailer van deze bekeken en dat ziet er in dezelfde lijn uit dus ik zal hem zeker eens testen.

djaxx79

Legacy Member
Ik vond de vorige toch ook eerder poverkes. Hopelijk deze wat beter maar zoals eerder aangehaald zien de graphs er niet vet uit hier.

eurowarriors

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
Yah idd, vind het er ook wel knap uitzien buiten de explosies die wat beter kunnen voor de rest vind ik het wel al knap.

Grafisch ziet het er voor een demo al redelijk goed uit imo, maar de gameplay biedt eigenlijk weinig. Ik heb de vorige ook uitgespeeld en die vond ik niet echt goed, dus ik wacht nog even af om te oordelen.

hanske82

Legacy Member
kheb mij met de vorige wel geamuseerd eigenlijk...
iets leuk voor snel tussendoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan