Archief - & VITA | Hustle Kings

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_hustle_kings.jpg


gld_psn_psvita.jpg


release: 22 december 2009 (PSN)
genre: biljart, pool
dev: VooFoo Studios

/!\ ondersteunt Move

>>> Gametrailers | Metacritic


8-Ball, Black-Ball (UK 8-Ball), 9-Ball, Trick-Shots, etc.
16 speler offline, 256 speler online. Met webcam support.

Te downloaden voor zowel PS3 als Vita.

Rack 'em up and hustle your way to the top of the leaderboards with Hustle Kings. Set in contemporary and stylish pool bars, the Hustle Kings game allows players to hone in on their billiards skills in one of the most realistic looking billiards settings ever realized.

960629_20091208_screen016.jpg


960629_20090825_screen007.jpg

mijas65

Legacy Member
grafisch in iedergeval het beste wak al gezien heb in biljart spel :p

edit : hoe speelt ge zoiets met 256 man on line :p

Ge0force

Legacy Member
Ge zit met 256 man in één lobby he, niet in hetzelfde spel :p

Mijn review zou deze week nog op de front moeten verschijnen.

Unpro

Legacy Member
Laat es weten hoe hem is, anders koop ik hem ook niet want er is precies niet veel interesse in een share :p

enZiiime

Legacy Member
Hmm, ben atm online bezig, gaat wel snel vervelen denk ik, vind de controls onhandig waardoor het niet echt vlot :p Als er nog een update komt die alles nog wat rechttrekt kan het me misschien nog wel tijdje bezighouden ^^ Ik verschoot er al van dat het maar 8 euro koste, zeker en vast geen slechte prijs imo.

Moloch

Legacy Member
controls vallen goe mee vinnek, alleen is de ai soms nie te schatten.. missen ze nen pot gaat em er 90% van de gevallen via den band wel in nen andere.. ook het verschil van rookie naar amateur is te groot, bij rookie schieten ze gemiddeld met 40-50% accuracy, bij amateur is da al 80% gemiddeld

wat mij ook tegensteekt is dat restarts punten kosten, en bij het ene spel in amateur speel ik die gemakkelijk uit, bij den andere kom ik nauwelijks aan de tafel.. waardoor al mijn hkc punten in 2 games erdoor waren :wtf:

kwil mij al nie voorstellen wat da op professional zal zijn :p

tip: gebruik analoge shots, niet met diene meter

en diene trophy; clear a table in under 40sec :eek:

Jornax

Legacy Member
Moloch zei:
controls vallen goe mee vinnek, alleen is de ai soms nie te schatten.. missen ze nen pot gaat em er 90% van de gevallen via den band wel in nen andere.. ook het verschil van rookie naar amateur is te groot, bij rookie schieten ze gemiddeld met 40-50% accuracy, bij amateur is da al 80% gemiddeld

wat mij ook tegensteekt is dat restarts punten kosten, en bij het ene spel in amateur speel ik die gemakkelijk uit, bij den andere kom ik nauwelijks aan de tafel.. waardoor al mijn hkc punten in 2 games erdoor waren :wtf:

kwil mij al nie voorstellen wat da op professional zal zijn :p

tip: gebruik analoge shots, niet met diene meter

en diene trophy; clear a table in under 40sec :eek:

Inderdaad, ik haal amper de challenge op amateur om een table te clearen in 80 seconden, wat moet dat dan wel niet zijn gehalveerd :p

Samus007

Legacy Member
heb hem net binnentrokken, beste poolgame dat ik al gespeeld heb, pure fun en vrij direct mee weg.

Ge0force

Legacy Member
Review staat inmiddels ook online:

9lives - Specials

De eindscore ligt net onder de 80% vanwege de nutteloze store en omdat het na een tijdje nogal sterk gaat vervelen. Voor de rest wel een prima poolgame en zeker z'n geld waard.

D.li

Legacy Member
Bleh ben juist al mijn geld kwijt gespeeld.
Was laatste stuk van semi-pro aan het doen (die 9-bal)
1x Puur chance speelt ze hem erin na 4 andere ballen geraakt te hebben.
2x Puur chance speelt ze hem in via via en 2 banden
3x 2e shot na openingsshot via andere bal, tegenovergestelde corner
4x had ik tafel gecleared enkel 9bal en 8 over, speel ik mijne witte erin, en dus nu geld op (600.000/deelname)
Had beter die 2.000 000 ceu nie gekocht :P

GETHEZ

Legacy Member
D.li zei:
Bleh ben juist al mijn geld kwijt gespeeld.
Was laatste stuk van semi-pro aan het doen (die 9-bal)
1x Puur chance speelt ze hem erin na 4 andere ballen geraakt te hebben.
2x Puur chance speelt ze hem in via via en 2 banden
3x 2e shot na openingsshot via andere bal, tegenovergestelde corner
4x had ik tafel gecleared enkel 9bal en 8 over, speel ik mijne witte erin, en dus nu geld op (600.000/deelname)
Had beter die 2.000 000 ceu nie gekocht :P

heb het mij ook gekocht en is echt wel een zalig spel, heel intiuitief...

ik heb ook 4 of 5 millioen in 20 minuutjes weggespeeld tijdens een slecht moment...

alleen, van mij mochten ze het enkele eurotjes duurder maken, maar dan zonder al die online bugs, verschrikkelijk, echt een minderwaarde ...

GETHEZ

Legacy Member
wie heeft er hier ook last van freezes en disconnects???

echt ni plezant als ge voor een groot bedrag aant spelen zijt

FlikBlade

Legacy Member
Ik heb vorige week ook een aantal vastlopers gehad. Spijtig, vind het anders een prachtspel.

De pro mode lijkt mij moeilijk te halen: ik ondervind dat de tegenstanders hun ballen nogal binnenspelen met geluk??:angry:

Spelen die andere keus echt beter ?

Ben nu aan het hazen op de 100on-line overwinningen en de 100.000.000 hkc.

GETHEZ

Legacy Member
ik speel niet graag online hustle games met een lange looplijn.

daarbij kan elke eerste de beste amateur je verslagen...

FlikBlade

Legacy Member
Lap gisteren bij mijn 4de spel dat ik online wou spelen, liep het weer vast, zwart scherm bleef staan. :angry::angry::angry:

Hoop dat de makers hier nog iets gaan aan doen met een update, anders gaat alle mooie energie die in de graphics en gameplay werden gestoken teniet aan het constant vastlopen :doh:

GETHEZ

Legacy Member
FlikBlade zei:
Ik heb vorige week ook een aantal vastlopers gehad. Spijtig, vind het anders een prachtspel.

De pro mode lijkt mij moeilijk te halen: ik ondervind dat de tegenstanders hun ballen nogal binnenspelen met geluk??:angry:

Spelen die andere keus echt beter ?

Ben nu aan het hazen op de 100on-line overwinningen en de 100.000.000 hkc.

heb je de 8 ballen in 40 seconden al ??????

WarrantyVoid

Legacy Member
kzie deze nog maar juist, maar kwou even zegge dat ik de graphics op die screenshots uit post 1 wel ongelooflijk mooi vind. Bijna echt!

mythe

Legacy Member
Kvind het wel cava. Vrij realistisch ook. In het echt is geluk ook wel iets wat veel voorkomt in Poolen. Ik zoek wel nog altijd wat de "pool" naam is dat we in België spelen.

Ik dacht eerst Straight Pool, dan Zwart Bal, maar kvind hem niet ^^.

FlikBlade

Legacy Member
gethez zei:
heb je de 8 ballen in 40 seconden al ??????

Nee, denk dat moeilijk haalbaar is pffff

Ik ondervind wel dat je toch van dat groen en zwart krijt moet kopen om bij de moeilijke shots het onderste uit de kan te halen, zeker voor de professional carriere.

Weet je soms of die andere keus beter zijn dan de originele?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan