Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zeldafan

Legacy Member
wild bass zei:
bijna mijn tv naar de kak, man ik had zo goesting om da wijf op haar neus te slaan


Hier ook werdt kei nerveus van die gehandicapte pillendraaister.

Hail Priest!

Legacy Member
ns boy zei:
Wat zitten er losers bij deze week!

De gastheer is nen veredelde friturist met een totaal misplaatst zelfvertrouwen. Hij heeft een paar serieuze steken laten vallen (zoals die vesten niet aannemen), maar die tang van mechelen gaat er echt los over. Wat een hopeloze kut, ik kijk er naar uit om haar zien te falen!
Die wannebe Lesley-Ann en mollige West-Vlaming zijn de meest sympathieke.

De montage van de preview van morgen is trouwens weer magistraal :rofl:.

totally agree :)

Dat manwijf is echt te marginaal.

Frustos

Legacy Member
showcoocking was echt wel af^^ hehe
en dan nog stoefen over zijn eigen eten lol
die gaat nog verschieten dat hij laatst eindigt

kivani

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Wat een verschil tegenover vorige week, vorige week was iedereen supersympathiek en zo positief. En deze week zo'n zuurpruim. *Joehoe, kijk naar mij, ik kan mijn benen in de lucht zwieren.* Dat sloeg gewoon op niks. Om daar dan zo pronkerig over te doen :unsure:
Zijn eten was wel niet zo speciaal, en met zijn "showcooking" :ironic:
Heb ik dat goed gezien dat ze op de grond viel toen ze de laatste keer haar been in de lucht gooide? :d

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Jep.

Ik hoop toch dat sommige mensen een rolletjes spelen. Anders heb ik toch wel medelijden met hun.

ilgonwe

Legacy Member
Ik heb de menu's van de andere kandidaten eens bekeken op de website en ik denk niet dat we culinaire hoogstandjes mogen verwachten. Deze week wordt het vooral veel "showcooking".

Fanatix

Legacy Member
Diejen friturist is echt niet te doen, hij denkt echt dattem het warm water heeft uitgevonden. En dan over zijn frituur "ja hier willen mensen blijven zitten, ze vragen on mij zelf al voor te reserveren"... uhm :D

Gentei

Legacy Member
moloko zei:
Je zou je nog een breuk kunnen verschieten als die cm schmink van haar gezicht is.

pffft ne zak erover dan, de rest onder haar gezicht ziet er toch wel "smakelijk" uit.

Pariah

Legacy Member
die pillendraaister zit waarschijnlijk in een ouderdomscrisis...

zo een kutwijf. ze kan zelf niet koken maar ze heeft wel het meeste commentaar. :doh:

jammer dat ze niet getoond hebben hoe ze daar in de grond lag. de domme koe :rofl:

heb dat eens als moeder :')

Bloob

Legacy Member
lol, ik ga regelmatig naar die kerel zijn frituur ( 't Steppeke in alken), en daar had ik ook altijd al de indruk da da ne dikke nek was. haha epic.

Juve9le

Legacy Member
36 punten :rofl: er zijn er al met 20 punten meer geëindigd.

Kheb de aflevering van gisteren niet gezien, maar die gast ziet er echt een gigantische retard uit :doh:
Efkes stoefen dat em kan koken, vervolgens een frituur hebben en falen wanneer het erop aan komt :doh:

kay-gell

Legacy Member
Ik vraag mij af wat die hare vent doet, want zo een villa dan moet het toch al een serieuze boetiek zijn :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan