Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

swat assassin

Legacy Member
die west-vlaming van deze week verdient ook wel een paar toeken op zijn smoel.
als mensen kritiek hebben op de manier hoe hij spreekt, moet hij maar nederlands spreken ipv een zelf uitgevonden taal.

Dennoman

Legacy Member
Jawatte die kerel is een zelfingenomen luuuuul. En dat kalf van een poetsvrouwken :')

Mathelas

Legacy Member
Bah... Degoutant toen ze op dat bed ging liggen...

Dat vind ik eigenlijk zo fout in die serie, dat ze een beetje de kamers gaan controleren en een beetje kritiek gaan geven op tv. Nu viel het nog mee, maar soms zitten ze in de kasten en schuiven en dat gaat er een beetje over...

En hopelijk staat dat mens van Gent laatste...

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Een beetje een simpele ziel, maar ze is wel gelukkig volgens mij.

Dennoman

Legacy Member
Wou het net zeggen, het geluk is aan de onnozelen. Vandaar dat "onnozel" vroeger eerder de bijklank van onschuldig had en pas recent die negatieve connotatie heeft meegekregen :)

'k Weet voorlopig niet wie ik het ergst moet vinden: het snobistisch rijkeluiszoontje dat wel een serieus stukske kan koken of de immer aanwezige marktkramer die zich een topchef waant. Voorlopig valt die blonde wel reuze mee tho :)

Cranberry

Legacy Member
Dennoman zei:
'k Weet voorlopig niet wie ik het ergst moet vinden: het snobistisch rijkeluiszoontje dat wel een serieus stukske kan koken of de immer aanwezige marktkramer die zich een topchef waant. Voorlopig valt die blonde wel reuze mee tho :)

Lol, hij studeert voor dierenarts en heeft het blijkbaar goed thuis en het is weer een snobistisch rijkeluiszoontje :') Op dit forum zit toch echt de crème de la crème denk ik soms, zo commentaar op elke mogelijke levensvorm.

Kerel kan serieus koken voor die leeftijd, ook al is dat niet ongewoon met een traiteur in het gezin.

Dennoman

Legacy Member
Ik heb het ook goed thuis, maar ik ga niet jagen, nog draag ik kleren waardoor ik 20 jaar ouder lijk dan ik ben.

Lots02

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik heb het ook goed thuis, maar ik ga niet jagen, nog draag ik kleren waardoor ik 20 jaar ouder lijk dan ik ben.

So what? Mij kwam hij niet als snobistisch over. En daarbij, in Assenede jagen veel mensen. Als hij daarin is opgegroeid...
Ik schoot vroeger ook konijnen e.d. (in Assenede o jawel), maar dat maakt mij toch niet snobistisch noCH rijk?

s0123986

Legacy Member
Ik snap de haat tegenover die deelnemers toch ook niet.
Zijn allemaal vrij sympathieke mensen. Ok die lindsay is misschien wat simpel, maar we kunnen niet allemaal perfect zijn. Ik vind diene Jo echt geen snob en damn, wat hij klaarmaakte zag er echt lekker uit!

Mathelas

Legacy Member
Iemand met een hobby en een bepaalde kledijstijl is toch echt wel een snob hoor.



:unsure:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik heb het ook goed thuis, maar ik ga niet jagen, nog draag ik kleren waardoor ik 20 jaar ouder lijk dan ik ben.

Doe eens normaal man. Wat een kinderachtige ingesteldheid.

dynamite

Legacy Member
ge overdrijft ze dennoboy. ik ben ook zo deftig gekleed zonder bijbedoelingen naar de snobdoelgroep.

dynamite

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
wel raar een jagende dierenarts :unsure:

er zijn teveel vossen in ons land. hebde nie naar Volt gekeken ergens eind 2010? qua fazanten weet ik het nu ook niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan