Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nas

Legacy Member
Gelukkig was Philip zo slim om het plastiekske van zijn camembert te doen :p
En chanche dat den Philip geen boer is eh :D

_ns_

Legacy Member
Ik heb in een glimp opgevangen dat het met die retarded huismoeder is?

'Ja, mijn vlees MOET een schoenzool zijn'

Kiiilerke

Legacy Member
ns boy zei:
Ik heb in een glimp opgevangen dat het met die retarded huismoeder is?

'Ja, mijn vlees MOET een schoenzool zijn'

das wel lekker e =( vlees waar dade 5 uur op moet kauwen

_ns_

Legacy Member
't Ergste komt bij die chinees (met zijn te zalig allergie),
die pokkeduur japans rundsvlees heeft gehaald en madam wilt dat haar vlees alsnog verkracht wordt :')
.

Therapy

Legacy Member
Epic hoe zen jacuzzi failt als jacuzziverkoper. Beste reclame die ge kunt indenken. :')

Kiiilerke

Legacy Member
die boma met haar microben altijd :ironic:


en altijd dat vlees verneuken .. ik haat zulke mensen


nom nom nom schoenzool joepie :/





brrrr wa ne bosaap:puke:

s0123986

Legacy Member
Maar nathalie is ook in mijn achting gedaald na da gezaag over da wild. Het blijft natuurlijk wel een heet konijn :drool:

Juve9le

Legacy Member
Ik ben wel benieuwd naar wat die Ron gaat klaarstomen morgen, zalige gast.

Bluto

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
die boma met haar microben altijd :ironic:


en altijd dat vlees verneuken .. ik haat zulke mensen


nom nom nom schoenzool joepie :/





brrrr wa ne bosaap:puke:

Zei ze nu niet dat ze punten ging aftrekken als ze geen schoenzoelvlees kreeg? :cry: Een mens maakt het dan goed klaar en wordt ervoor gestraft.

s0123986

Legacy Member
Bluto zei:
Zei ze nu niet dat ze punten ging aftrekken als ze geen schoenzoelvlees kreeg? :cry: Een mens maakt het dan goed klaar en wordt ervoor gestraft.

Vondk ook maar stom, want zij heeft ook geen rekening gehouden met de anderen bij haar thuis en heeft ze toen alles goed doorbakken.

Dennoman

Legacy Member
Dat oud wijf hangt zo hard mijn kloten uit deze week. 't Is weer zo'n typische poetsvrouw die peinst dat ze het kooktalent met de paplepel heeft ingegoten gekregen. Wel, we hebben het aan haar punten gezien. Aan de preview te zien is ze er niet zo blij mee dat ze laatste eindigt deze week :lol: "opgezet spel!!!" Als ge niks lust, smetvrees hebt (rauwe vis en microben :rofl:) en van geen enkele vorm van smaak getuigt, doe dan in godsnaam niet mee aan zoiets.

Ongelooflijk, ze lust ongeveer de helft niet en ze heeft sowieso geen smaak (wtf @ "legerschoenzool") en dan denkt ze echt dat ze het recht heeft om te winnen.

Die huppelkut die zogezegd de "babe" moet voorstellen - hoewel ik ze verre van dat vind, heeft een beetje het Nancysyndroom aan haar tanden als ge nog weet waarover ik het heb :p - is ook al onuitstaanbaar. Vlees dat een week moet rusten, slecht Frans praten in een Italiaanse delicatessenwinkel om toch maar net iéts meer de kakmadam te kunnen uithangen om Wilrijk nog wat meer eer aan te doen en nog meer van dat fraais. Al moet ik wel zeggen dat ze een fucking fantastisch interieur heeft, dus op dat vlak heeft ze imo wel smaak.

Die gast van gisteren vond zichzelf ook het neusje van de zalm, maar heeft wat twijfelachtige dingen gekookt. Twee vrij flauwe smaken (vis en noten) met elkaar combineren is echt geen goed idee, misschien is dat één van de redenen dat hij nu jacuzzi's verkoopt.

De Ron is tot nu toe veruit de sympathiekste van de hoop, die heeft zich ingeschreven om de juiste redenen: eens goed gaan eten en hopelijk iets lekker klaarmaken voor de anderen. Meer moet dat niet zijn. Spijtig van al zijn allergieën, maar tbh is hij er ook open over en het is niet alsof hij met schrik aan tafel zit zoals die ouwe heks. Wel droog: als ik op de grond lig te sterven, moet ge deze spuit adrenaline in mijn zij rammen :lol:. Ik moest wel lachen toen hij bijna aan 't janken was over Juf Huppelkut haar puree uit een pakske :rofl:

-Draco-

Legacy Member
Dennoman, Magali haar Frans is wel goed hoor, ik weet niet of ge het hoort maar Magali is duidelijk van Waalse afkomst :p
Ze zegt dat ze uit Gent komt maar dat maakt ge mij niet wijs, sowieso is zij Franstalig opgevoed. Ik vind haar ook niet knap, en ik erger me ook aan haar gedoe over moeten rusten en het was wel lekker maar niet culinair verfijnd blablabla.
Mousline met truffels :')

Maar ik wed er mijn hoofd op dat zij Franstalig is opgevoed, haar accent hoort ge te vaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan