Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dubbelpunt

Legacy Member
Juve9le zei:
² lijkt me eerder jaloerse kant op te gaan.

hehe, ik moet mijne microgolf niet toehouden met een stokje hoor :rofl:
en mijn kraan lekt ook niet alle dagen :lol: enfin :sleep:

Bontus

Legacy Member
Derde keer dat ze deze kandidaten uitzenden. (voor die mensen die ook al op 5tv keken)

Dennoman

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Of: Het is goed afgekruid,
: Die zuren passen heel goed
: Die textuur past daar mooi bij
Zo hard é :')

Onlangs zelf wel eens gedaan, maar toen had ik gelijk. Etentje was bij ons, dus 't is niet alsof ik me bij andere mensen als de grote culinaire expert ga voorstellen :p Ons ma had toen een amuseke gemaakt van een rooie bietenpuree met daaronder gerookte forel. Ik heb op de mijne een beetje citroensap gedaan en gemengd, omdat ik ook uit ervaring weet dat zo'n zware aardsmaak gelijk een biet echt wel gebroken moet worden met iets zuurs, zoals een beetje azijn of citroensap.

Achteraf gaf iedereen toe dat het zo beter was :p

Die kookprogramma's zijn nog voor iets goe ze :p

xDama

Legacy Member
McNielsss zei:
je kan tegenwoordig geen mensen meer uitnodigen zonder dat ze zeggen, de cuisson is goe ze -_-

Tegenwoordig speelt dan ook half Vlaanderen voor chef-kok, terwijl de helft nog niet weet hoe of wat ze koken.

sneax

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Tegenwoordig speelt dan ook half Vlaanderen voor chef-kok, terwijl de helft nog niet weet hoe of wat ze koken.

Tis niet omdat ge zelf uw steaks ni perfect saignant of a point krijgt dat ge ni moogt zeggen dat ge het goed of slecht gebakken vind.

xDama

Legacy Member
sneax zei:
Tis niet omdat ge zelf uw steaks ni perfect saignant of a point krijgt dat ge ni moogt zeggen dat ge het goed of slecht gebakken vind.

Dus als ik graag mijn pasta zo slap als een vod eet, maar iemand kookt die perfect al dente, dan mag ik verkondigen dat hij slecht gekookt heeft? Rare logica, me dunkt.

Als je bij wijze van spreken geen patat kan koken, moet je niet op iemand zijn kookkunsten liggen vitten. Sommigen zouden beter blij zijn dat ze een lekkere maaltijd krijgen, i.p.v de Peter Goossens van het dorp te spelen.

8bitmonkey

Legacy Member
McNielsss zei:
je kan tegenwoordig geen mensen meer uitnodigen zonder dat ze zeggen, de cuisson is goe ze -_-

Of

'khad toch geen Wauw gevoel"
'de wauw factor was er nie'

:angry:

Tigerlen

Legacy Member
Khad een beetje schrik voor da kriekbier, ma kmoe zeggen tis echt wel een lekker sauwstje... hehe

Dubbelpunt

Legacy Member
Vitabis zei:
die blonde was een irritante, altijd met dere kop schudden
precies ne bobblehead
http://mysite.verizon.net/biztpr8o/bobble.gif

ze was ook redelijk hautain, wat normaal is want ze bezocht iedere week wel klasserestaurants, en meestal nog DURE ook :lol: ja man, wat een kakw*f, niet normaal :lol: wss heeft ze een gewoon loon, maar denkt ze dat ze de rijke chi chi madam van de streek is :lol:

ze had veel eisen, maar ze heeft veel geluk dat haar man weinig eisen heeft op gebied van vrouwen :rofl:

xDama

Legacy Member
Fuck no. Gewoon al die ogen en manier van praten. Kletsen geven, dat wel.

Cerulean

Legacy Member
wtf, zijn ze nu heruitzendingen aan 't geven? ik zou zweren dat ik die van vandaag al eens gezien heb, die Antwerpenaar met zijn salon vergeet ik nooit :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan