Archief - [XBOX] Zwarte xbox + 14 games + dvd kit + controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

games0ldier

Legacy Member
Dag,

ik zou graag mijn
Xbox verkopen...
Dit zit erbij:

Games:
Midnight Club 3: DUB Edition
NBA Live 06
Tony Hawk's American Wasteland
Burnout 3: Takedown
Tomb Raider: Legend
Fifa 06
Sega GT 2002 + Jet Set Radio Future (van men broer's xbox pack, mijn pack had Mechassault ma die is al weg :p)
Conflict: Desert Storm
Whacked
Fifa 2003
NFL Street
Halo 2


+
DVD Kit met afstandsbediening
+
1 draadloze controller (1 minpuntje, soms hapert de L een beetje maar eens goed duwe en is weer normaal)
+
1 gewone controller (die grote)
+
een kleine controller (de kabel aan de controller is wel beetje kapot maar die werkt nog, enkel soms dat ie uitvalt via die kabel, kdenk dat het klein werkje is om hem te repareren :P (kzeg het maar é ))

+
1 nieuwe voedingskabel met beveiliging voor kortsluiting (is daar eens actie voor geweest om gratis te krijge als je Xbox had :))
+
alle nodige kabels om aan tv te koppelen

de doos zou ik nog moete zoeke maar die zal er wel bij zijn ;)


ALLES SAMEN AUB
als iemand interesse heeft in console alleen of met een paar games, kan ik andere games apart aanbieden ;)
ENKEL AFHALEN !

Geen echte richtprijs , bied maar los
EVENTUEEL RUILEN! Try ;)

bratz

Legacy Member
wat wil je nog voor de console met controllers en dvd-kit, dus alles zonder de spellekes?

games0ldier

Legacy Member
ik had eergisteren PM van stieno_1989 en we hadden vandaag afgesproken aan het station van izegem! (voor de xbox met controller en dvd kit met 3 games) en hij kwam niet opdagen! dus hiervoor gebruik ik deze oude thread om mijn itrader puntje te geven!

greetz

DJ 0lly

Legacy Member
ik wil de Xbox wel appart kopen met controllers.
bod van 75€

games0ldier

Legacy Member
ceedee , is dit voor de xbox alleen ? dan is dit ok voor mij. Ik ben wel maar 1 januari terug in België , dus dan kunnen we iets afspreken.

Greetz

Evil Force

Legacy Member
game.soldier zei:
ceedee , is dit voor de xbox alleen ? dan is dit ok voor mij. Ik ben wel maar 1 januari terug in België , dus dan kunnen we iets afspreken.

Greetz

hah voor de xbox alleen 100 euro geven gaat hij niet doen waarschijnlijk
momenteel kun je hem nieuw met een game kopen voor 150 dusja:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan