Archief - [XBOX] Xbox + 4 controllers + VGA HD + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DUR0N

Legacy Member
Bod van €75 op de console op het nieuwe shrimpersforum.

DUR0N

Legacy Member
Xbox is weg, ik heb hier nog:

2 duke controllers
1 aftermarket controller
1 custom VGA cable
Halo (4 player splitscreen)
Hunter:the reckoning (4player coop)
Serious sam I (2 player coop, 4player splitscreen)
Serious sam II
Cold fear
Half-Life II
Quantum redshift
Project Gotham Racing I (4 player splitscreen)
Splinter Cell I
Brute Force (4 player coop)

Belgianbonzai

Legacy Member
Mijn bod (12incl voor een grote controller) geldt nog steeds

wanneer kan je daarvoor afsluiten?

QOLIM

Legacy Member
geld mijn bod en is maar bod, geef dan richtlijn of te weinig is ofzo, hoeveel zou je vragen voor hl2 en halo?

R0lex

Legacy Member
VGA kabel, das niet van microsoft ofzo, welk merk dan wel, werkt die goed? Is da voor 360 naar VGAA-scherm

DUR0N

Legacy Member
R0lex zei:
VGA kabel, das niet van microsoft ofzo, welk merk dan wel, werkt die goed? Is da voor 360 naar VGAA-scherm

Lees de thread nog eens door, er zijn al verschillende mensen die dit voor jou gevraagd hebben.

t071943

Legacy Member
22incl voor de 2 grote controllers(liefst snelle afhandeling want ik heb in het begin al bod gedaan en krijg nooit info of ik die nu krijg of niet...)

Belgianbonzai

Legacy Member
hoeveel moet je voor 1 duke controller zodat ik t071943 overbied?

of mss wil hij anders bieden op ook 1 grote (al dan niet + die aftermarket?)

t071943

Legacy Member
Euh we kunnen tot een compromi komen maar ik vind deze topic wat uit de handlopend. Heb geboden op 2 andere controllers maar dan heb ik nog één nodig en dan kan ik deze mss uit deze threat nemen zodat brainbug ook nog een heeft. Ik meld het hier wel nog

DUR0N

Legacy Member
1 duke voor t071943 en 1 duke voor Brainbug, ieder €12inc lijk mij wel ok

@QOLIM: 't is blok weetwel. ;)

Belgianbonzai

Legacy Member
is goed voor mij als t071943 daar ok mee is :)

edit: en aangezien die akkoord is: PM met je adres/naam/rekening# plz, dan betaal ik tegen vanavond nog

t071943

Legacy Member
ja is goed voor mij pm me met je adres en rekeningnummer enzo...

QOLIM

Legacy Member
Jep I know duron, maar zou ik ook reactie kunnen krijgen of ong vraagprijs voor die 2? Op obay was halo te verkrijgen voor €5

DUR0N

Legacy Member
QOLIM zei:
Jep I know duron, maar zou ik ook reactie kunnen krijgen of ong vraagprijs voor die 2? Op obay was halo te verkrijgen voor €5

Voor die prijs moet je het zeker niet laten op ebay. ;)

QOLIM

Legacy Member
nee maar is zonder verzendkosten, vroeg vraagprijs voor de 2 :p
handiger als ik kan komen halen

DUR0N

Legacy Member
QOLIM zei:
nee maar is zonder verzendkosten, vroeg vraagprijs voor de 2 :p
handiger als ik kan komen halen

Dat zijn de twee games die volgens mij nog hun €10 waard zijn. Serious Sam II misschien ook nog.

QOLIM

Legacy Member
vind ik persoonlijk te veel, zijn beide geen neiuwe games meer, heb op inet ook gevonden, nieuwe hl 2 in amerika voor $9.99

en in een andere thread zijn halo 1 + 2 verkocht voor 18 incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan