Koen Rottiers
Legacy Member
Ik verkoop mijn xbox aangezien ik er toch niet meer op speel. Alles is nog in perfecte staat. Liefst af te halen.
Dit is wat ik heb van spellen:
- GTA San Andreas
- GTA Double Pack
- DOOM 3
- Prince Of Persia: Warrior Within
- GUN
- Need For Speed: Underground
- Need For Speed: Most Wanted
- Tony Hawk's Underground
- Amped
- Medal Of Honor: Rising Sun
- Medal Of Honor: European Assault
- FIFA Football 2005, 2004, 2003
- Forza Motorsports
- Call Of Duty: Big Red One
- Goldeneye: Rogue Agent
- Half-life 2
- Halo
- Halo 2
Ik verkoop het totaalpakket voor €175
Er mag ook geboden worden voor afzonderlijke delen maar liefst het totaalpakket
Dit is wat ik heb van spellen:
- GTA San Andreas
- GTA Double Pack
- DOOM 3
- Prince Of Persia: Warrior Within
- GUN
- Need For Speed: Underground
- Need For Speed: Most Wanted
- Tony Hawk's Underground
- Amped
- Medal Of Honor: Rising Sun
- Medal Of Honor: European Assault
- FIFA Football 2005, 2004, 2003
- Forza Motorsports
- Call Of Duty: Big Red One
- Goldeneye: Rogue Agent
- Half-life 2
- Halo
- Halo 2
Ik verkoop het totaalpakket voor €175
Er mag ook geboden worden voor afzonderlijke delen maar liefst het totaalpakket