Archief - [XBOX] xbox + 2 controllers + stuur + dvd remote + 21 spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koen Rottiers

Legacy Member
Ik verkoop mijn xbox aangezien ik er toch niet meer op speel. Alles is nog in perfecte staat. Liefst af te halen.
Dit is wat ik heb van spellen:

- GTA San Andreas
- GTA Double Pack
- DOOM 3
- Prince Of Persia: Warrior Within
- GUN
- Need For Speed: Underground
- Need For Speed: Most Wanted
- Tony Hawk's Underground
- Amped
- Medal Of Honor: Rising Sun
- Medal Of Honor: European Assault
- FIFA Football 2005, 2004, 2003
- Forza Motorsports
- Call Of Duty: Big Red One
- Goldeneye: Rogue Agent
- Half-life 2
- Halo
- Halo 2

Ik verkoop het totaalpakket voor €175
Er mag ook geboden worden voor afzonderlijke delen maar liefst het totaalpakket

jan1978

Legacy Member
Ik heb enkel interesse in de console zelf + controllers + remote. Niet in de games noch in het stuur. Over welke versie xbox gaat het hier?

jimi hendrix

Legacy Member
En ik heb wel interesse in de games. Hoeveel voor MOH rising sun , Call of duty en halo 2 ?

jimi hendrix

Legacy Member
Ik zou ook wel willen weten wat je vraagt voor een controller en het stuur

Koen Rottiers

Legacy Member
Het gaat over de versie uit 2002.
Hij is af te halen in Erpe-Mere (Ottergem, Dicht bij de afrit van de E40)

- Jan1978 Ik wil hem zo wel verkopen voor een goede prijs natuurlijk.
- Jimi Hendrix Voor MOH en Halo 2 €10 en voor Call Of Duty €12
Een controller en het stuur mogen weg voor €40
- Divinity zou jij dan het totaalpakket kopen?

Latinos

Legacy Member
Koen Rottiers zei:
- Xbox + 2 Controllers + DVD Remote
- GTA San Andreas
- GTA Double Pack
- DOOM 3
- Prince Of Persia: Warrior Within
- GUN
- Need For Speed: Underground
- Need For Speed: Most Wanted
- Tony Hawk's Underground
- Medal Of Honor: Rising Sun
- Medal Of Honor: European Assault
- FIFA Football 2005
- Forza Motorsports
- Call Of Duty: Big Red One
- Half-life 2
- Halo
- Halo 2
Paar games eruit.
Zonder stuur.
100 euro incl.

Latinos

Legacy Member
de games die ik heb gequote wil ik. ik heb er een paar uitgelaten. liefst opsture

astragtuner

Legacy Member
nog reactie...in laatste PM gelezen zou ik normaal winnende bieder moeten zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan