Archief - [XBOX] weinig gebruikte xbox + 20 tal spellen + extras

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
Hallo iedereen,

bij deze bied ik mijn xbox te koop aan,
standaard ding, mt 1 grote controller en 2 kleintjes
verder zit er een dvd kit bij
een 20 tal video games, met enkele titels zoals;
halo
moha
splintercell
nfs
enz

indien gewenst kan k een volledige gamelijst doorgeven, prijs doe een bod

ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt

verder is een verkoop deze week nog gewenst, reden; geld voor aankoop wagen

Tae

Legacy Member
Ben geinteresseerd in een van je kleine controllers voor de Xbox.

Wat vraag je ervoor ?

fromalk

Legacy Member
voor beide doe een bod al verkoop k liever alles ineens ;)

fromalk

Legacy Member
k zou zeggen vanaf 40-50 bieden, gaat naar het hoogste bod, k heb zoiets van 80-90 in gedachtte, het gaat dan ook om een hoop games, de volledige lijst volgt rond 18u

Huggy Bear

Legacy Member
Grote interesse als ik een goede versie van Mechassault kan vinden.

fromalk

Legacy Member
ok, kan je dan mss een bod doen onder voorbehoud? kwestie van een idee te hebben ;)

Potenza

Legacy Member
Ik heb er geen idee van waarom je ins hemelsnaam een "goede" versie van mechassault nodig hebt. Bestaan er dan slechte?

Bodje 50€ onder voorbehoud.

Welk type DVD drive heb je en hoe oud is de xbox

crashbe

Legacy Member
Potenza zei:
Ik heb er geen idee van waarom je ins hemelsnaam een "goede" versie van mechassault nodig hebt. Bestaan er dan slechte?

Bodje 50€ onder voorbehoud.

Welk type DVD drive heb je en hoe oud is de xbox

mechassault , de Niet-Classic versie heb je nodig om je xbox te softmodden
meer ga ik niet zeggen :p

fromalk

Legacy Member
Potenza zei:
Ik heb er geen idee van waarom je ins hemelsnaam een "goede" versie van mechassault nodig hebt. Bestaan er dan slechte?

Bodje 50€ onder voorbehoud.

Welk type DVD drive heb je en hoe oud is de xbox

bod genoteerd,

dat type dvd drive waar vind k dat terug?
leeftijd cho, ehm k schat zo een jaar of 4; lees: alleen gebruikt in de vakanties door het schooljaar, door het jaar en grote vakanties had k toch geen tijd voor erop te spelen

fromalk

Legacy Member
verzending is zeker mogelijk, hangt van de post af, pak toch een 20€ het gaat dan ook om een heel gewicht :). k zal hem morgen eens op de schaal zetten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan