Archief - [XBOX] [TK] redelijk aantal games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

divinity---

Legacy Member
- Turok evolution
- dino crisis 3
- brothers in arms road to hill 30
- mafia
- doa 3
- x-men 2 wolverine's revenge
- v- rally 3
- rainbow six 3 black arrow
- brute force
- capcom vs snik2 eo
- shenmue 2
- conker live and reloaded
- burnhout 3 takedown
- forza motorsport
- return to castle wolfenstein
- halo 2 (limited edition)
- ghost recon island thunder
- rainbox six 3
- doom 3 (limited edition)
- fahrenheit
- fable
- goldeneye rogue agent
- kingdom hearts
- halo 2 multiplayer map pack
- ghost recon 2 summit strike
- mercenaries
- splinter cell chaos theory
- matrix path of neo
- project zero
- timesplitters
- riddick
- burnhout revenge
- blinx the time sweeper
- farcry instincts
- gta the trilogy
- project zero 2
- ssx on tour
- half life 2
- oddworld stranger's wrath
- shellshock nam ' 67
- star wars republic commando

Bokskangoeroe

Legacy Member
*zucht*... Bizi gvd! Jij moet toch al massas games dubbel hebben? Dus stop met alles op te kopen en gun de rest ook eens iets =)

conker live and reloaded
shenmue 2

15incl?

BiZi

Legacy Member
Mja ik kick gewoon op grote pakketjes sorry :/

Mja zeg maar een prijsje divinity en geef die 2 games maar aan Saf ;)

Bokskangoeroe

Legacy Member
lol, ni slecht bedoeld hoor maar k'heb het al een paar keer voorgehad da'k een bepaald game wou kopen en da BiZi me net voor was door het hele pakket aan te kopen... Wa best frustrerend kan zijn, snappie? Toch vriendelijk van die twee te late schiete :) Moest Divinity akkoord gaan dan

divinity---

Legacy Member
voor 22 inclusief ga ik akkoord want shenmue 2 geven ze nog redelijk veel hoor ...

Bokskangoeroe

Legacy Member
Laat Bizi het volledige pakket maar neme dan, die games pik ik dan wel een keer op in de grabbelbakken in bepaalde winkels :) No offence lr kvin het teveel aangezien xbox games aan 10€ verkocht worden in erg veel winkels

divinity---

Legacy Member
Saf! zei:
Laat Bizi het volledige pakket maar neme dan, die games pik ik dan wel een keer op in de grabbelbakken in bepaalde winkels :) No offence lr kvin het teveel aangezien xbox games aan 10€ verkocht worden in erg veel winkels
idd das waar maar bepaalde titels hebben toch een waarde net zoals je dit nog hebt met ps 1 games :p

BiZi

Legacy Member
nix staat vast hé saf, ik heb zelfs nog geen bedrag in mijn hoofd om te bieden, vandaar dat ik een prijsje vraag aan div.

Tzou maar om te verzamelen zijn, vandaar...

SeanJohn

Legacy Member
half life 2
matrix path of neo
doom 3 (limited edition)
hoeveel wil je hiervoor

habbahabba911

Legacy Member
hoeveel voor fahrenheit plus fable inclusief (beide zijn toch speelbaar op de 360?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan