jefke7
Legacy Member
Te koop wegens aankoop PS3.
-Xbox console (zwart) (originele doos,handleidingen)
-drie controllers (twee S-controllers (klein) en een original (groot))
-dvd afstandsbediening
-thrustmaster freestyler board ( snowboard voor Amped)(originele doos)
-alle kabels
games ; allemaal origineel en in zeer goede staat:
- Forza Motorsport
- Medal of Honour : Frontline
- Rallisport Challenge
- Sega Soccer Slam
- Jet Set Radio Future
- Deus Ex : Invisible War
- Nba Inside Drive 2003
- Speed Kings
- Dave Mirra Freestyle Bmx 2
- Amped
- Legends of Wrestling 2
- James Bond 007: Nightfire
- Burnout 3 : Takedown
- Fifa Football 2003
- Dead or Alive 3
- MAFIA
- Halo
- GTA 3
- GTA Vice City
- GTA San Andreas
- Def Jam : Fight for New York
Liefst zou ik het hele pakket ineens verkopen, voor een
minimumprijs van 150euro. Meeneemprijs is 200 euro.
Kan afgehaald worden te Boechout, of ergens in de buurt. Kan ook geleverd worden mits kleine bijdrage. Verzending kan ook, op eigen risico en kosten. Kasticketje niet meer gevonden maar is nog volledig in orde, kan uiteraard getest worden. grtz
-Xbox console (zwart) (originele doos,handleidingen)
-drie controllers (twee S-controllers (klein) en een original (groot))
-dvd afstandsbediening
-thrustmaster freestyler board ( snowboard voor Amped)(originele doos)
-alle kabels
games ; allemaal origineel en in zeer goede staat:
- Forza Motorsport
- Medal of Honour : Frontline
- Rallisport Challenge
- Sega Soccer Slam
- Jet Set Radio Future
- Deus Ex : Invisible War
- Nba Inside Drive 2003
- Speed Kings
- Dave Mirra Freestyle Bmx 2
- Amped
- Legends of Wrestling 2
- James Bond 007: Nightfire
- Burnout 3 : Takedown
- Fifa Football 2003
- Dead or Alive 3
- MAFIA
- Halo
- GTA 3
- GTA Vice City
- GTA San Andreas
- Def Jam : Fight for New York
Liefst zou ik het hele pakket ineens verkopen, voor een
minimumprijs van 150euro. Meeneemprijs is 200 euro.
Kan afgehaald worden te Boechout, of ergens in de buurt. Kan ook geleverd worden mits kleine bijdrage. Verzending kan ook, op eigen risico en kosten. Kasticketje niet meer gevonden maar is nog volledig in orde, kan uiteraard getest worden. grtz
en dan is 150 euro wel wa veel 
: