Archief - [XBOX] [TK] console,20games,accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jefke7

Legacy Member
Te koop wegens aankoop PS3.
-Xbox console (zwart) (originele doos,handleidingen)
-drie controllers (twee S-controllers (klein) en een original (groot))
-dvd afstandsbediening
-thrustmaster freestyler board ( snowboard voor Amped)(originele doos)
-alle kabels

games ; allemaal origineel en in zeer goede staat:
- Forza Motorsport
- Medal of Honour : Frontline
- Rallisport Challenge
- Sega Soccer Slam
- Jet Set Radio Future
- Deus Ex : Invisible War
- Nba Inside Drive 2003
- Speed Kings
- Dave Mirra Freestyle Bmx 2
- Amped
- Legends of Wrestling 2
- James Bond 007: Nightfire
- Burnout 3 : Takedown
- Fifa Football 2003
- Dead or Alive 3
- MAFIA
- Halo
- GTA 3
- GTA Vice City
- GTA San Andreas
- Def Jam : Fight for New York

Liefst zou ik het hele pakket ineens verkopen, voor een
minimumprijs van 150euro. Meeneemprijs is 200 euro.
Kan afgehaald worden te Boechout, of ergens in de buurt. Kan ook geleverd worden mits kleine bijdrage. Verzending kan ook, op eigen risico en kosten. Kasticketje niet meer gevonden maar is nog volledig in orde, kan uiteraard getest worden. grtz

Firedwarf

Legacy Member
laat me iets weten mocht je sega soccer slam appart verkopen

thx

jefke7

Legacy Member
Zal ik zeker doen. Heb nog geen bod gehad, laat het nog ongeveer een week openstaan en dan zal ik zien. Prijs is toch schappelijk voor totaalpakket? Alles in zeer goede staat!

Firedwarf

Legacy Member
mja heb eigenlijk enkel interesse in de game + de console ma zonder al die extras :) en dan is 150 euro wel wa veel :(

.TiTipower

Legacy Member
Indien geheel niet verkocht geraakt: 12€ voor rallisport en halo.
Btw GFreak007; wat is het nu van mijn splintercell? :)

jefke7

Legacy Member
Liefts zou ik het het pakket in totaal verkopen , zoals vermeld, maar besef dat dit moeilijk zal gaan dus wil ik de console zo verkopen. Zeg wat je juist wil kopen(bv. console + #controllers + #games), wat je ervoor wil geven en dan komen we er wel uit. happy bidding.

Firedwarf

Legacy Member
neenee met controllers erbij liefst :)
zeg maar een nieuwe prijs dan :-)

jefke7

Legacy Member
Firedwarf zei:
neenee met controllers erbij liefst :)
zeg maar een nieuwe prijs dan :-)

+ 1 original controller = 70
+ 1 original controller + 1 S-controller = 80
+ 1 original controller + 2 S-controller = 85 euro alllen incl.

Firedwarf

Legacy Member
twee S-controllers (klein) (15 euro)
- Sega Soccer Slam (9)
- MAFIA (9)
- Halo (6)

40 euro inclusief? mits alle games met boekjes doosje en dergelijke en de 2 S controllers in orde zijn

jefke7

Legacy Member
- Xbox console (zwart) (originele doos,handleidingen,kabels) 40e
- original controller (groot) 8e
- dvd afstandsbediening 8e
- thrustmaster freestyler board ( snowboard voor Amped)(originele doos) 10e


games ; allemaal origineel en in zeer goede staat:
- Forza Motorsport 10e
- Medal of Honour : Frontline 10e
- Rallisport Challenge 5e
- Jet Set Radio Future 5e
- Deus Ex : Invisible War 10e
- Nba Inside Drive 2003 5e
- Speed Kings 8e
- Dave Mirra Freestyle Bmx 2 5e
- Amped 7e
- Legends of Wrestling 2 5e
- James Bond 007: Nightfire 6e
- Burnout 3 : Takedown 10e
- Fifa Football 2003 5e
- Dead or Alive 3 5e
- Halo 10e
- GTA 3 12e
- GTA Vice City 12e
- GTA San Andreas 12e
- Def Jam : Fight for New York 10e

Kheb er wat richtprijzen bijgezet, deze zijn incl. in geval van verzending, afhaling ofzo nog wat minder dus.Hoe meer je koopt hoe beter de prijs zal zijn(pakket).
PS RICHTPRIJZEN dus kan zeker onderhandeld worden grtz

Xcd

Legacy Member
Ik heb het al opgegeven om mijn xbox te verkopen.
Als mensen 200 euro te duur vinden voor iets waar ik meer dan 1250 euro voor betaald heb, hoeft het voor mij niet meer.

jefke7

Legacy Member
Ja ik heb lang net hetzelfde gedacht. Maar ben nu juist in men nieuw huizeke ingetrokken, en het staat nu te staan op de zolder. Dus verkoop ik het liever voor weinig geld, kan er mss ng iemand plezier aan beleven. Ma ik begrijp u ma al te goe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan