TheAntropoid
Legacy Member
Ik verkoop mijn x box..
is altijd fantastisch behandeld; nooit problemen mee gehad
alleen een nieuwe voedingskabel ( verplichting door MS wegens veiligheid )
Er zit een RGB kabel bij, DVD Remote control, 3 controllers ( niets aan ), headset
Halo I & II ( in nieuwstaat )
Amped
NBA STREET VOL 2
en probably nog een game dat ik al vergeten ben
Op die x box staat ook nog een shitload aan liedjes ..
Is volledig legale x box setup; geen gesjoemel dus.
Laat je bod weten
Reden verkoop; kwil een wii kopen
Kzoek voor een goed bod .. anders houd ik het wel bij
verzending mogelijk prefereer ophaling
greets
is altijd fantastisch behandeld; nooit problemen mee gehad
alleen een nieuwe voedingskabel ( verplichting door MS wegens veiligheid )
Er zit een RGB kabel bij, DVD Remote control, 3 controllers ( niets aan ), headset
Halo I & II ( in nieuwstaat )
Amped
NBA STREET VOL 2
en probably nog een game dat ik al vergeten ben
Op die x box staat ook nog een shitload aan liedjes ..
Is volledig legale x box setup; geen gesjoemel dus.
Laat je bod weten
Reden verkoop; kwil een wii kopen
Kzoek voor een goed bod .. anders houd ik het wel bij
verzending mogelijk prefereer ophaling
greets