Rocknsad
Legacy Member
ik heb 3 weken geleden een xbox console besteld maar microsoft blijkt niet m'n favoriete firma'tje te zijn...
Console met controller zoals je ze zou kopen in de winkel, de spellen zijn doom 3 en worms fort siege.
Liefst ruilen tegen segaconsoles ( intresse in megadrive , saturn en gamegear en vooral dreamcast ) of nintendo spellen.
Nieuwprijs was 150 + 10 + 20 = 180.
Console met controller zoals je ze zou kopen in de winkel, de spellen zijn doom 3 en worms fort siege.
Liefst ruilen tegen segaconsoles ( intresse in megadrive , saturn en gamegear en vooral dreamcast ) of nintendo spellen.
Nieuwprijs was 150 + 10 + 20 = 180.
