General Cookie
Legacy Member
Ik verkoop 2 bundels!
Eerste een xbox (geen 360
) met 2 controllers;
-Fable, project gotham racing, mercenaries, halo2, tony hawk underground, jade empire, pro evolution soccer 5, kindom under fire heroes, brothers in arms, oddworld full odyssee, deus ex, bulders gate, full spectrum warrior, shadow ops en tenslotte ninja gaiden!
Ik zou het graag in zijn geheel verkopen gemakkelijker voor mij natuurlijk
135 € in zijn geheel.
Ik verkoop ten tweede mijn gamecube met 3 controllers;
-super monkey ball, luigi's mansion, mortal kombat deadly alliance, godzilla destroy all monsters, james bond nightfire, harvest moon
65€ in zijn geheel
Let the betting begin
Eerste een xbox (geen 360
) met 2 controllers;-Fable, project gotham racing, mercenaries, halo2, tony hawk underground, jade empire, pro evolution soccer 5, kindom under fire heroes, brothers in arms, oddworld full odyssee, deus ex, bulders gate, full spectrum warrior, shadow ops en tenslotte ninja gaiden!
Ik zou het graag in zijn geheel verkopen gemakkelijker voor mij natuurlijk

135 € in zijn geheel.
Ik verkoop ten tweede mijn gamecube met 3 controllers;
-super monkey ball, luigi's mansion, mortal kombat deadly alliance, godzilla destroy all monsters, james bond nightfire, harvest moon
65€ in zijn geheel
Let the betting begin

Ja ik heb een memory card voor de gc maar ik heb ze der niet bijgezet omdat ik ze nog niet gevonden heb.
die ripperkes gaan mij ni zitte hebbe, kom alles wel brenge.