Archief - [xbox] Games Te Koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kemicza

Legacy Member
Ik heb hier 39 games voor xbox staan
aleen bieden voor heel het lot , dus alles te samen eh
Bied maar als het prijs me bevalt verkoop ik
dit gaat niet weg onder de 120 dus boden onder de 120 worde genegeerd
alles is af te halen in antwerpen
opbieden per 5 eurokes
normaal gezien was dit al verkocht voor 210 maar devinity heeft afgehaakt
hij heeft geluk dat ik em ni blacklist

Burnout 3 takedown *boekje erbij
The great escape *boekje erbij
need for speed u2 *boekje erbij
forza motorsport *boekje erbij
madden 2004 *boekje erbij
Fifa football 2005 *boekje erbij
amped 2 *boekje erbij
Matrix path of neo *boekje erbij
Colin Mcrae rally 04 *boekje erbij
Medal of honer Eur.As*boekje erbij
Uefa Euro 2004 protugal *boekje erbij
Tao feng fist of the.*boekje erbij
Mortal kombat Deception *boekje erbij
007 agent under fire *boekje erbij
RPM tuning *boekje erbij
Rallisport 2 challenge *boekje erbij
Dark alliance 2 BG *boekje erbij
Invisible war deus ex*boekje erbij
Midnight club 3 dub E*boekje erbij
Gladiator *boekje erbij
Red card *boekje erbij
Batman dark tomorrow *boekje erbij
SOF 2 double helix *boekje erbij
Sudeki *boekje erbij
DTM Race driver 3 *boekje erbij
Battle engine *boekje erbij
Project gothem racing 2 *boekje erbij
need for speed underground *boekje erbij
Worms forts under siege *boekje erbij
HALF LIFE 2 *boekje erbij
Flatout *boekje erbij
Dead or alive 1 Ultimate *boekje erbij
Dead or alive 2 Ultimate *boekje erbij
Deathrow *boekje erbij
DTM race driver 2 *boekje erbij
R racing *boekje erbij
SRS street racing syndicate *boekje erbij
Phatasy star online epidode 1 and 2 *aleen online boekje erbij
Midtown madness *geen boek en een zwart doos

Symonseric

Legacy Member
HOeveel voor elk game ongeveer. Ik zou wel bod willen uitbregen maar ik betaal geen 10 euro voor een game. Voor 7 het game wil ik wel wat boden uitbregen

SeanJohn

Legacy Member
path of neo al weg? zoniet hoeveel voor het spel alsk het kom afhalen

kemicza

Legacy Member
Symonseric hangt er van af hoeveel spellekes je wilt eh kga echt geen 2 spellekes appart opsturen
Duc1n0 bod genoteerd en als je 150 biedt is alles voor u (is nog niet eens 4 euro per spel)
ik sluit vanavond om 20.00 uur af wie het hoogste bod heeft krijgt het lot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan