Archief - [XBOX] + games ruilen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[:.Tker.:]

Legacy Member
- Xbox console met toebehoren , zonder doos en een klein mankementje aan de dvd lade zacht tikje tegen geve anders wil ie niet dicht.
- 3 controllers de kleine versie ( 1 doorzichtig groen en 2 zwarte )

- Dead or alive 3
- Medal of honor frontline ( classic )
- Unreal Championship
- Hunter the reckoning
- Hitman contracts
- Red faction 2
- Dynasty warriors 3
- Juiced
- Gta 3 + vc
- Sega Gt + jet set radio
- Snk vs Capcom svc chaos
- The hobit
- MGS 2 Substance
- Roadkill
- Mechassault
- Max payne
- Lord of the rings ( classic )
- Sonic mega collection
- True crime streets of la
- SoF 2
- The lord of the rings third age
- Star wars jedi knight 2 jedi outcast
- Worms 3D
- Burnout revenge ( classic )
- James bond nightfire ( classic )
- Ghost recon
- Rtcw
- Time splitters 2
- Midway arcade treasures
- Freedom fighters
- Midtown madness 3
- Metal arms
- Midnight club 2
- Moto Gp 2
- Racing evoluzione
- Speed kings
- Project gotham racing ( classic )
- Mortal kombat deception
- Sudeki
- Freestyle metal x
- Sx superstar
- Thps 3
- Baldurs gate dark alliance
- Amped 2
- Soulcalibur 2
- Splinter cell chaos theory

Alles is origineel!

Dit allemaal zou ik graag willen ruilen tegen zelda TP op de gamecube niets anders

edit : afhallen aleen , ik woon in velm dat is dicht bij sint truiden

[:.Tker.:]

Legacy Member
liefst niet, maar als niemand reageert voor heel het pakket dan mss wel

Latinos

Legacy Member
ik geef je 50 euro voor dit alles, zodat jij zelda kan gaan kopen =D

[:.Tker.:]

Legacy Member
neen sorry :p nergens hier is zelda nog te vinden en het komt niet meer binnen omdat al de winkels hier op de wii overgaan en met sites zoals proxis en andere heb ik nogal wat slechte ervaringen mee dus zou ik het liefst voor dit allemaal zelda tp hebben

Crow360

Legacy Member
degene die zelda tp heeft zal blij zijn:p. zoveel voor 1 game.

[:.Tker.:]

Legacy Member
@ evil force : jah dat meen ik
@ ns boy : sorry maar heb geen wii

Kreek

Legacy Member
Als ik morgen naar de winkel ga en ik koop daar TP op gamecube voor u, wil je dan ruilen? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan