Archief - [XBOX] Een hoop games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evil Force

Legacy Member
Heb dus nog altijd enkele xbox games liggen,
allemaal in zeer goede staat,
met boekje en doosje
games zijn:

Fifa 2005
Conker live and reloaded
Halo 1 & 2
BURNOUT3
Splinter Cell
Return to Castle Wolfenstein
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher's Bay
Counter Strike
Brothers in arms: road to hill 30
Fable
Rainbow six 3
Deus Ex invisible war

Min prijs: 6€ incl/stuk


(heb ook nog een originele psx liggen,
zonder controllers, gewoon met kables,
kan weg voor zeer lage prijs)

Evil Force

Legacy Member
effe wat aanpassingen:

halo 1 en 2, en burnout 3 zijn niet meer te koop

de games die ik dus nog heb zijn:

Fifa 2005
Conker live and reloaded
Splinter Cell
Return to Castle Wolfenstein
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher's Bay
Counter Strike
Brothers in arms: road to hill 30
Fable
Rainbow six 3
Deus Ex invisible war
Driv3r (was ik er vergeten bijzetten)

er is geen echte minimumprijs meer,
maar belachelijke boden laat je liever achterwege

@Pinkybob
sorry voor halo 2
doe anders een nieuw bod voor fable en rtcw

greetz

Evil Force

Legacy Member
@ Pinkybob
Ik zou toch liever wat meer voor deze 3 games krijgen

@ OlivierOliOli
Maak er 11 euro incl. van en het is de jouwe

Evil Force

Legacy Member
Uuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_impreza

Legacy Member
Dieje counter-strike is da we gelijkend als de pc-versie, of toch anders?
En van waar ben je?

Evil Force

Legacy Member
_impreza zei:
Dieje counter-strike is da we gelijkend als de pc-versie, of toch anders?
En van waar ben je?

Tuurlijk is da vergelijkbaar met pc-versie,
enkele bekende maps (als dust en dust2, italy..) zitten erin
en ook vele nieuwe
heb zelf een anderhalfjaar niet anders gedaan dan dit spel gespeeld,
dus slecht is het zeker niet te noemen. :)

Ik ben van West-kapelle (knokke-heist)

verzending is eventueel mogelijk maar ik geef tuurlijk de voorkeur aan afhaling

Evil Force

Legacy Member
effe updaten, wat er nog beschikbaar is:
Fifa 2005
Splinter Cell
Return to Castle Wolfenstein
Counter Strike
Brothers in arms: road to hill 30
Fable
Rainbow six 3
Deus Ex invisible war

Komaan mannen,
ze moeten weg

_impreza

Legacy Member
mja, je zegt daar 6 euro min. incl
Dan bied 'k die 6 euro voor cs ;)

Evil Force

Legacy Member
_impreza zei:
mja, je zegt daar 6 euro min. incl
Dan bied 'k die 6 euro voor cs ;)

nja dan hou ik er zelf maar 3-.3,5 euro aan over,
dan kan ik hem beter zelf houden

die 6 euro incl als minimumprijs bedoelde ik eerder moest je ze allemaal kopen,
of op zen minst 2-3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan