BE_Dark Mugge
Legacy Member
jo,
ik verkoop mijn xbox console wegens datem hier toch maar staat te staan, en dat ik een 360 zou willen kopen. het is enkel de xbox, zonder kabels of controllers.
de console komt uit rookvrije ruimte, wekrt nog. enkel eens binnen geweest voor defect, maar kweet niemeer van wat.
de console mag de deur uit voor 25€ excl. of indien ge kunt komen halen in torhout moogt ge die komen halen.
greetz,
Thijs
ik verkoop mijn xbox console wegens datem hier toch maar staat te staan, en dat ik een 360 zou willen kopen. het is enkel de xbox, zonder kabels of controllers.
de console komt uit rookvrije ruimte, wekrt nog. enkel eens binnen geweest voor defect, maar kweet niemeer van wat.
de console mag de deur uit voor 25€ excl. of indien ge kunt komen halen in torhout moogt ge die komen halen.
greetz,
Thijs