Archief - [XBOX] Console + Standaard controller + Wireless controller + 2games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kreske

Legacy Member
Hierbij verkoop ik men XBOX, met de standaard controller die erbij geleverd is.
Daarnaast heb ik nog een wireless controller (XBOX RF Control 2.44Ghs).
2 games zijn NFS UnderGround 2 & Halo 2.

Ik heb de xbox amper gebruikt dus minimale sporen van gebruik.

Dit alles is aangekocht geweest 24-12-2005, heb het kasticket nog, geen idee hoe lang er garantie op is eigenlijk.

Min. prijs 100euro
Meeneemprijs 125euro

Ik wens dit in zen geheel te verkopen en ik verzend niet.

Mensen die het komen ophalen krijgen voorrang, ik wil desnoods tot in Antwerpen rijden. Ik werk in Brussel (Evere) dus daar kan ook eventueel afgesproken worden.

Belgianbonzai

Legacy Member
indien je Wireless los wil verkopen en kan afspreken in Brussel Noord/Zuid/Centraal
15Euro

-=ALDI=- Jetro

Legacy Member
heb intresse in voor de console + controllers
In de games ben ik niet direct geintresseerd, maar die geraakt ge wel kwijt denk.
als ik reken 100 - 2x10€(games) = 80€
da vind ik nog wa veel. Als em echt in goede staat is geef ik 50€

Ik kom hem afhalen ook.Waar woont ge juist?(ik kom van herentals, maar heb bedrijfsvoertuig)

eventueel nog een linky of foto controller?

-=ALDI=- Jetro

Legacy Member
100€ is toch veel ze.Wa kost nen Xbox tegenwoordig, heb al horen zeggen 150 voor game, console, org controller en logitech controller.
Wa was de nieuwprijs van uw console? Zal geen 200€ geweest zijn.

Heb de neiging te geloven da em goe in orde is, hoe klinkt 65 in uw oren.(zonder games he) Als de rf controller van een degelijk merk is he.

kreske

Legacy Member
sorry, als ik het voor 100euro nie weg krijg dan hou ik het zelf

t071943

Legacy Member
Standard controller + wireless controller + Halo 2 = 30euro incl

-=ALDI=- Jetro

Legacy Member
ja, maar ni voor 100€
dan geef ik liever 50€ bij voor nen splinternieuwe

kreske

Legacy Member
dat is uw volledig recht ;-)
kweet da ge der mor 50euro voor wilt geven, maar dan hou ik em liever bij om stof op te vangen :p

-=ALDI=- Jetro

Legacy Member
Men royale bod van 65€ al vergeten? :lol:
Doe dan is wa moeite he, overtuig me van de kwaliteit van de RF controller (waarvan ik nog altijd ni weet welken het is). Op de markt moete hard roepen he ;)

-=ALDI=- Jetro

Legacy Member
80€ met de 2 games erbij, afgehaald
gewoon omda'k medelijde heb me de kuisvrouw die da maar moet afstoffen:crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan