Archief - [XBOX] Console in gloednieuwe staat + extra's en games ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

weak lynx gamer

Legacy Member
Ik had 2 XB'en, eentje beneden om te gamen en ééntje boven om af en toe een DVD film op te zien. De eerste XB is een tijdje geleden verkocht, de 2de die ik gebruikte om films te zien ga ik nu ook aanbieden wegens deze na de verhuis al een jaar in de doos staat te nietsen wat zonde is.

De XBox is in gloednieuwe staat, de plastic folie(s) hangt er overal nog op. Zit in orriginele doos + in gesloten verpaking(en) de boekjes.
De Controller die er bij zat zit eveneens in gesloten verpakking en is dus nooit gebruikt.
Ook alle kabels zijn aanwezig (duh)

Extra's:
een 2de Controller (s-controller)
DVD remote kit
XB-Live Headsetje
6 games:
Ghost Recon Island Thunder, Moto GP 1, Soldier of Fortune 2, Whacked, DTM Race Driver Directors Cut en Mechassault.

Mijn richtprijzen:

XBox: 99Euro
S-Controller: 15Euro
6 Games: 60Euro
XBLive Headset: 5Euro
DVD Remote Kit: 15Euro

Prijs: 194Euro
Voor 190Euro mag alles de deur uit ...

Ruben182

Legacy Member
Ok. Je laat maar weten als je hem apart zou verkopen.
Ik wil nog tot 15 euro excl. gaan :) (indien het degene met gesloten verpakking is)

weak lynx gamer

Legacy Member
Prijs gedaald naar: 150Euro voor alles!
(lager dan dit ga ik niet)

mythe

Legacy Member
Hoeveel voor Xbox + Controller + DVD remote?
Want games intressen mij neig. K'zou vooral 2-player games willen.

mythe

Legacy Member
120 EUR onder voorbehoud!
Morgen weet ik het met zekerheid te zeggen en bied ik hoger. Maar nu ben ik nog aan het twijfelen tussen aankoop PS2 en Xbox. Vooral omdat ik veel exclusives speel.

In ieder geval al bedankt.

En waar woon je?
Garantie?

weak lynx gamer

Legacy Member
Ok, genoteerd
Ik ben van: 'heist op den berg'
Twijfelen tussen een PS2 en XBox? Ik zou het snel weten hoor :)

mythe

Legacy Member
weak lynx gamer zei:
Ok, genoteerd
Ik ben van: 'heist op den berg'
Twijfelen tussen een PS2 en XBox? Ik zou het snel weten hoor :)
*Edit*: bod 'onder voorbehoud' valt weg wegens ouders die niet akkoord zijn.

weak lynx gamer

Legacy Member
Ik kreeg een pm van iemand hier met de vraag welke dvd-rom er in zat, deze is volgens mij van het merk Philips

weak lynx gamer

Legacy Member
Laatste prijs daling: 145Euro voor de hele boel, en onthoud de console is zga nieuw!!
Moet zéér dringend buiten ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan