Archief - [XBOX] console + enkele games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rapturo

Legacy Member
wegens kameropruiming heb ik hier nog een xbox staan die graag weg mag.

het gaat dus gewoon om een xbox zelf met stroomkabel + kabel voor aansluiting op tv en enkele games : Top Spin, True Crime Streets of LA, DOA3, Lotr TT, wreckless en shrek. De controllers zitten er niet meer bij.

geheel mag weg voor 30 euro
meeneem 40 euro

voorkeur gaat uit naar verkoop ven het hele pakket

Wordt bij voorkeur afgehaald in Lede (Oost-vlaanderen) of ik kan het eventueel brengen in een straal van 15 km rond mijn gemeente.

Baller_Bart

Legacy Member
bedoel je 40€ meeneem prijs voor ALLES (xbox en alle spellen) of 40 € voor elk?

en zou je eventueel naar Mechelen kunnen leveren als het 40 EUR is voor alles?(zal uiteraard een kleine beijdrage leveren dan :) )

Rapturo

Legacy Member
40€ voor alles ja

als er niemand anders interesse heeft wil ik dat misschien nog doen, hoewel mijn voorkeur uiteraard uitgaat naar afhaling.

Baller_Bart

Legacy Member
idd zo zou ik ook zijn ;)

ik bied de 40 eur meeneemprijs + 15€ verplaatsingskosten :D ?
vind je dit een goede deal?

Rapturo

Legacy Member
ja daar kan ik mij in vinden

als er niemand 40 euro afgehaald bied tegen morgenavond 21.00 is het geheel van u.

Baller_Bart

Legacy Member
owké, toch maar bij zeggen dat ik het echt niet kan afhalen... maar ik ben wel bereid 15€ te betalen voor uw moeite.

stream187

Legacy Member
30 eur afgehaald zonder de games, of anders 40 euro afgehaald voor het ganse pakket.

Rapturo

Legacy Member
uw bod van 40 euro afgehaald voor het volledige pakket heeft momenteel mijn voorkeur

zoals eerder vermeld, vanavond om 21.00 sluit ik af

_impreza

Legacy Member
als het volledig pakket om één of andere reden toch ni weg gaat, ben ik geintresseerd in top spin

Baller_Bart

Legacy Member
ik wil nog altijd gerust 55€ geven voor het pakket zonder top spin, shrek, wreckless, True Crime Streets of LA.
de twee andere spellen zou ik wel graag erbij hebben.

Baller_Bart

Legacy Member
natuurlijk heb ik liefst alles :d maar soit, het is nu 21:00 betekent dit dat ik het mag kopen???

Rapturo

Legacy Member
sorry dat ik niet eerder reageerde maar internet werkte hier gisteren niet goed.

Soit, mijn meeneemprijs was 40 euro afgehaald en de eerste die dat bood voor 21.00 gisterenavond was stream187. Verkocht dus aan laatstvermelde

Sorry Baller_Bart maar het is voor mij makkelijker als iemand het komt halen dan dat ik het naar mechelen moet brengen.

Baller_Bart

Legacy Member
Dju das ne mindere :d maar soit ik kan het heel goed begrijpen ;) ik had het ook zo gedaan, wel spijtig dit was een heel goede deal geweest :)

Grike

Legacy Member
Merde, 4 minuten te laat :(
Begrijp het wel ze ;) :tup:

Moest steam het laten afweten, laat mij iets weten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan