Archief - [XBOX] Console + DVD kit + 2 controllers + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Te koop wegens toch geen gebruik van maken....


- Xbox DVD kit (remote met ontvanger). Laatste gekende winkelprijs was iets van een 30 euro. Meeneemprijs is 20 euro bij mij.

- Xbox in goede staat. Met doos enzo. 1 grote en 1 kleine ontroller zit er ook bij. alsook de nieuwe power kabel. Meeneemprijs hiervoor is 65 euro.

- games
FIFA 2003
FIFA 2004
Medal Of Honor rising sun
GTA Double Pack (= GTA3 + GTA vice city)
Goldeneye

Meeneemprijs voor al deze games tesamen is 40 euro.

Heb daarnaast nog need for speed undergroud, maar die disk haperd 1 op de 20 keer. Krijg je er zo bij. En een volledige versie van project gotham racing. Maar das geen te koop versie; Dus krijg je er ook bij als je iets koopt.

Neem je alles tegelijk dan mag je de boel hebben aan 102 euro meeneemprijs. :)

Duc1n0

Legacy Member
- Xbox in goede staat. Met doos enzo. 1 grote en 1 kleine ontroller zit er ook bij. alsook de nieuwe power kabel.

- Need For Speed
FIFA 2003
FIFA 2004
Medal Of Honor
GTA Double Pack
Goldeneye


52 incl

piotke

Legacy Member
mjah, ni dus eh....
zeker niet incl. verzending van de box + spellen ligt op 3 kilopost zegels...

piotke

Legacy Member
console + controllers = 50; meeneem = 65
DVD kit = 15; meeneem = 20
games = 25; meeneem = 35 (herzien)

t071943

Legacy Member
k, ik heb interesse in controllers maar ik begrijp dat je het liever in een keer verkoopt. Mijn bod ging 25€ zijn voor de twee;)

piotke

Legacy Member
als er iemand komt opdagen om de console alleen te kopen, np eh. :)

piotke

Legacy Member
dat zou eventuee wel gaan, plak er maar iets op van prijs...

Tae

Legacy Member
25€ voor beide afgehaald.

Je bent van Antwerpen dacht ik he ?

piotke

Legacy Member
omgeving ja. Edegem om precies te zijn.

Mocht ik zo apart verkopen had ik gedacht aan 33 euro. 20 voor de DVD + 13 voor de controller aangezien er hier al zijn die me +/- die prijs per controller geven, zie hoger. en ik de boel uit elkaar zou halen voor jouw :)

piotke

Legacy Member
Ik houd het zeker in het achterhoofd, juist nog ff uitkijken of ik geen andere kopers heb voor het geveel, dit weekende sluit ik af.

piotke

Legacy Member
toevallig 1 van jullie beiden geen interesse in grote controller ? :)

ik wacht zoals gezegd nog af tot dit weekende omde knoop door te hakken.

Tae

Legacy Member
Ik zoek voornamelijk naar een kleine controller, grote heb ik hier al.

stonesour

Legacy Member
Hmmz, met grote controller ben ik echt niets, is veel te groot voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan