Archief - [XBOX] 31 games, 3 controllers + dvd-remote + console

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bibawa

Legacy Member
van zodra er hier iemand die console + ms controller voor 65 € excl koopt en der ongeveer nog een 8-10 tal games verkocht zijn...

SeanJohn

Legacy Member
12 incl voor tomb raider legends is da goe?

ik kan niet eeuwig blijven wachten

bibawa

Legacy Member
zoals hierboven gemeld, alle boden zijn overwogen maar allemaal bieden EXCL verzendingskosten !!! dus al jullie prijzen (ook al heb je geboden incl) worden prijzen excl !

als de console mee wegkan en nog enkele games...

Ingis

Legacy Member
20 excl voor tomb legends en 007 nightfire ... (komt dan op 22 zekers :) )

Bokskangoeroe

Legacy Member
12€ incl verzending voor Silent Hill 4... dus 10 excl

Ingis

Legacy Member
euh legend van tomb raider ?? waar heb je die dan zo goedkoop gezien ?

edit : in dixons dus ... , maar zo goedkoop :s ...?

mijn box van 20 excl voor nightfire en tomb blijven dus geldig ..

alleen wnr sluit ge af ?

redblack

Legacy Member
Ik trek mijn bod op sega mega collection in. Kheb de game al ergens anders gevonden

bibawa

Legacy Member
na verwittiging zijn de eerste Itraders degradaties uitgedeeld !
EDIT BY MOD:
negatieve itrader feedbacks ongedaan gemaakt,deze itrader dient enkel om de gebeurde deals te beoordelen,hou hier in de toekomst rekening mee !


van zodra iemand die console meekoopt hier dan verkoop ik ...

Bon wie wil de console...

Wat prijzen betreft: Ik heb er zelf geen benul van van prijzen van xbox games, denk dat 10 € / spel excl niet zo duur is.. als ik me nog goed kan herinneren van vroeger kost een spel nieuw tussen de 40-50 € (spreek dan uit de PS1 tijd..)

Bokskangoeroe

Legacy Member
Bon, ik ga deze topic niet meer checken, staat toch vol gezever en heb geen zin om af te wachten tot iemand de Xbox koopt. Dan ga ik deze week wel eens een paar winkels af...

Mijn raad aan de topicstarter: zet hem ook eens op yezzz.be, 2dehands.be en ebay >> minder gezever en meer verkoop :)

bibawa

Legacy Member
Bon verkoop gaat hier niet meer door...

Den helft van de kopers vertoont in grote maten puberaal gedrag, iemand z'n verkooptopic komen volzeveren over prijsvorming da doede nie. Ge gaat ook nie tegen den directeur van den aldi zeggen dat de pakskes chips in de lidl 15 cent goedkoper zijn... nee da houde voor uzelf!

CASE CLOSED!

Ingis

Legacy Member
manneke ... de serieuze bieders zet ge hier goed int zak ... belachelijk. Ge zout beter de bieders deftig behandelen. Nu lijky het op een goedkoop excuus op hier van onder alles te muizen.

t071943

Legacy Member
Man man ik heb hier dus wel het hoogste bod voor die controllers hé....

Ik vind wel dat je dit moet verkopen...

-=ALDI=- Jetro

Legacy Member
heb intresse in console + originele controller
als alles goed werkt 40€
weet ge welke versie (of kernel ge hebt)
prefereer afhalen, vanwaar waard ge?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan