na verwittiging zijn de eerste Itraders degradaties uitgedeeld !
EDIT BY MOD:
negatieve itrader feedbacks ongedaan gemaakt,deze itrader dient enkel om de gebeurde deals te beoordelen,hou hier in de toekomst rekening mee !
van zodra iemand die console meekoopt hier dan verkoop ik ...
Bon wie wil de console...
Wat prijzen betreft: Ik heb er zelf geen benul van van prijzen van xbox games, denk dat 10 € / spel excl niet zo duur is.. als ik me nog goed kan herinneren van vroeger kost een spel nieuw tussen de 40-50 € (spreek dan uit de PS1 tijd..)