Archief - [XBOX] 3 XBOX Games vanaf 1 euro per game!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quentra

Legacy Member
3 Xbox games in perfecte staat met doosje en boekje:

- The Warriors

- Fantastic 4

- King Kong

Bieden vanaf 3 euro exclusief voor de drie games samen.

Verzending is 3 euro.

Kan afgehaald worden in Leuven.

Quentra

Legacy Member
Beambeam aan de leiding.

Meeneemprijs: 15 euro voor de drie.

Bieding zal wel niet zo heel erg lang openblijven.

Quentra

Legacy Member
*** UP 1 ***

Momenteel hoogste bod 5 euro voor drie games, dit is nog geen 1,67 per game!!!! Bieding sluit deze week, datum zal ik later nog posten, afhankelijk van de biedingen!

Quentra

Legacy Member
*** UP 2 ***

Er wordt afgesloten morgenavond (vrijdag) om 22u30, bij een bod in het laatste halfuur > telkens verlening met een nieuw halfuur.

Om ook andere bieders te activeren:

Meeneemprijs zowel bij afhaling als verzending: 15 euro INCLUSIEF!

Quentra

Legacy Member
*** FINAL UP ***

Afsluiting vanvond om 22u30 met hierboven vermelde modaliteit.

Hoogste bod nog steeds: 5 euro voor deze 3 volledige games samen!!!

Quentra

Legacy Member
Terug te koop, want vorige bieder heeft afgehaakt (hoeft ook niet te verbazen met een reeds dergelijk negatieve i-trader).

Startprijs: 5 euro excl (dat is 7 inclusief)
Meeneemprijs: 10 euro excl (dat is 12 inclusief)

Snelle afhandeling geniet hoge prioriteit.

Duc1n0

Legacy Member
Mijn 3 € was toch genoteerd ? En aangezien de vorige bieder heeft afgehaakt sta ik toch terug aan de leiding ?

Firedwarf

Legacy Member
staat een startprijs van 5 euro ineens bij :s
rare verkoper als je het aan mij vraagt :-)

Quentra

Legacy Member
BeamBeam: je i-trader spreekt voor zich.

Firedwarf: als ge wilt overbieden is er dan wel meer nodig dan die drie euro dus.

Duc1no: idd dat is ook zo, enige prob is dat door afhaken van BeamBeam mijn ups allicht beperkt zijn, want het biedverloop frustreert.

Firedwarf

Legacy Member
3 Xbox games in perfecte staat met doosje en boekje:

- The Warriors

- Fantastic 4

- King Kong

Bieden vanaf 3 euro exclusief voor de drie games samen.

Verzending is 3 euro.

Terug te koop, want vorige bieder heeft afgehaakt (hoeft ook niet te verbazen met een reeds dergelijk negatieve i-trader).

Startprijs: 5 euro excl (dat is 7 inclusief)
Meeneemprijs: 10 euro excl (dat is 12 inclusief)

Ge spreekt u eigen tegen, heeft dus niks met overbieden te maken, wat zijn nu de minimumprijzen? 3 euro of 5 euro? want voor mij is het nu wel erg verwarrend

XmLs

Legacy Member
zijn jullie dom ofzo, de vorige 'koper' biedde 5€ en heeft afgehaakt, dus is dat een bod van 5€, dus bied je vanaf die prijs..

Nariwari

Legacy Member
XmLs zei:
zijn jullie dom ofzo, de vorige 'koper' biedde 5€ en heeft afgehaakt, dus is dat een bod van 5€, dus bied je vanaf die prijs..

Tja...

Firedwarf

Legacy Member
als een koper afhaakt vervalt ook zijn bod eh ...
ma soit bodje van 6 euro inclusief ( gelijk in de beginpost)

XmLs

Legacy Member
Randii zei:
ja, net als ik om spelling kijk op een forum, kheb toch wel logisch verstand op dingen die wel met leven te maken hebben;)

en dan nog vind ik dit een zeer lage prijs:D
sorry voor offtopic

Duc1n0

Legacy Member
XmLs zei:
zijn jullie dom ofzo, de vorige 'koper' biedde 5€ en heeft afgehaakt, dus is dat een bod van 5€, dus bied je vanaf die prijs..

Zever Als koper afhaakt valt het bod ook weg

Bod 4 € afgehaald
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan