Archief - [XBOX] + 22 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

baerdemaecker

Legacy Member
console met 2 S-controllers, Dvd-kit
alles met handleiding, doos en de benodigde kabels

dit zijn de 22 games:

Big Mutha Truckers
Brute Force
Enter the Matrix
FIFA Soccer 06
Grand Theft Auto: San Andreas
Halo 2
Halo: Combat Evolved
Manhunt
Medal of Honor: Rising Sun
Midnight Club 3: DUB Edition
Midtown Madness 3
NBA Live 2003
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
NFL Street
NHL 2003
Raw 2
SSX Tricky
The Godfather
Tony Hawk's Pro Skater 4
Top Spin

Geen meeneemprijs, ik zie wel wat er uit de bus valt. Ik verkoop pas als een bod me aanstaat en behoud me dan ook het recht tot verkopen. Er mag apart geboden worden, maar mijn voorkeur gaat uit naar pakketverkoop. Er kan verzonden worden maar dan zijn de kosten voor de koper en voor de console zlef gaat mn voorkeur naar afhaling om de voor de hand liggende redenen.

mvg

baerdemaecker

Xazirri

Legacy Member
GTA: San Andreas
Need for Speed: Most Wanted
Top Spin

--> €20 afgehaald

baerdemaecker

Legacy Member
@ Xazirri: .sinister zn bod staat me meer aan
@ Duc1n0: idem
@ SeanJohn: idem
@ SKaNDal: vind ik wat te weinig voor het totaalpakket
@ .Sinister.: als ik zondagavond geen bod van 150 euro heb voor alles begin ik apart te verkopen en dan staat voorlopig jou bod me al het meest aan

Dus vanaf nu meeneemprijs voor alles: 150 euro!

Xazirri

Legacy Member
GTA: SA + NfS: MW
--> €15 afgehaald als ge het niet als pakket verkocht krijgt.

baerdemaecker

Legacy Member
is er nu niemand die alles in één keer wil kopen? meeneemprijs verlaagd naar 140 euro!!! anders begin ik morgenavond apart te verkopen

SeanJohn

Legacy Member
baerdemaeker, pm me als je de deal nog ziet zitten... ik zou graag een snelle afhandeling willen

baerdemaecker

Legacy Member
Het is ondertussen bijna negen uur dus ik ga apart beginnen te verkopen!

Ik verkoop gewoon aan de hoogstbiedende ook al kan ik soms meerdere spellen in een pakket verkopen, en natuurlijk ook als de prijs me aanstaat.

@ .Sinister.: Bod van 15 exclusief voor Topspin en Halo2 aanvaard
@ djfreakzico: Bod van 10 inclusief voor Need For Speed Most Wanted aanvaard
@ Xazirri: Doe een bod op GTA San Andreas
@ SeanJohn: Doe een bod op The Godfather

Kreeftzor

Legacy Member
srry ik ga moeten annuleren, der werkt iets niet aan men xbox :s da moet eerst gefixd worde :p

baerdemaecker

Legacy Member
Oke geeft niet maar dat betekent dat de spellen naar Xazirri gaan als die nog geinteresseert is!

baerdemaecker

Legacy Member
ik he geen richtprijs, wat ben je bereid van te geven?
de console zat in een pakket met halo en midtown madness dus misschien pak je die er best bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan