Archief - [XBOX] 16 + 1 spellen te koop.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
- fifa 2003

- fifa 2004

- fifa 2005

- Call Of Duty 2: Big Red One

- Medal Of Honor: Rising Sun

- Medal Of Honor: European Assault

- DOOM 3

- Prince Of Persia: Warrior Within

- GUN

- Half-life 2

- Far Cry Instincts

- Goldeneye: Rogue Agent

- Need For Speed: Underground

- Amped

- GTA San Andreas

- GTA Double Pack


Bij aankoop van 5 spellen krijg je er nog de gratis versie die ik hier heb liggen van Project gotham racing 2 erbij.

|XcW|

Legacy Member
- Call Of Duty 2: Big Red One
- Half-life 2
- Medal Of Honor: Rising Sun

€25 inclusief

piotke

Legacy Member
Maak er 30 van (of een andere kleine toegeving :)) en het is verkocht. Voor 3 spellen ben ik rond de 4.3 euro an postkosten kwijt :)

|XcW|

Legacy Member
piotke zei:
Maak er 30 van (of een andere kleine toegeving :)) en het is verkocht. Voor 3 spellen ben ik rond de 4.3 euro an postkosten kwijt :)

Hmmm, neen dank u dan :) Hoeveel misschien voor half life 2 alleen?

|XcW|

Legacy Member
Sorry piotke, maar heb me bedacht, heb namelijk CoD 2 en MoH al gehad op pc. Hoeveel voor hl2 alleen?

piotke

Legacy Member
jama ja eh .... U bedenken op 15 minuutjes is ni echt done eh....

Vicious PC

Legacy Member
Ik ben nog maar net begonnen met de andere games die je me hebt gestuurd en hier ben ik alweer :lol:

Half Life 2
Doom 3
Gun
Far Cry Instincts
GTA San Andreas
GTA Double Pack

65incl
Bij aankoop van 5 spellen krijg je er nog de gratis versie die ik hier heb liggen van Project gotham racing 2 erbij

Vicious PC

Legacy Member
Ik ben nog maar net begonnen met de andere games die je me hebt gestuurd en hier ben ik alweer :lol:

Half Life 2
Doom 3
Gun
Far Cry Instincts
GTA San Andreas
GTA Double Pack

65incl
Bij aankoop van 5 spellen krijg je er nog de gratis versie die ik hier heb liggen van Project gotham racing 2 erbij
Heb gezien dat je ook een DVD kit verkoopt? 75incl in dat geval ;)

piotke

Legacy Member
van games blijft er dit nog over:

FIFA 2003
FIFA 2004
Medal Of Honor rising sun
GTA Double Pack (= GTA3 + GTA vice city)
Goldeneye

SCaRa

Legacy Member
Kan ik eventueel zien in welke staat de schijfjes van het gta double pack zich bevinden? + vanwaar ben je?

piotke

Legacy Member
Zeker een goede staat. Zal trachten vanavond foto's te nemen.

Ik ben van Edegem, tegen Antwerpen (bewoonde wereld)

piotke

Legacy Member
zot. Maak er 45 excl van en je krijgt alle onderstaande games.

FIFA 2003
FIFA 2004
Medal Of Honor rising sun
GTA Double Pack (= GTA3 + GTA vice city)
Goldeneye

cherouke

Legacy Member
- GTA Double Pack; €45?


Sorry, maar dit is dus ik niet.
Mijn ex vriendin weet mijn wachtwoord en misbruikt mijn account blijkbaar.
Mijn excuses. Direct even wachtwoord aanpassen.
Andere mods kunnen bevestigen dat ip's niet kloppen indien er discussies zouden ontstaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan