Archief - [X360] Xbox360 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soulreaver

Legacy Member
Toch wel :) , maar ben gisteren niet op het forum geraakt.

@ Duc1no: nog interesse voor 50 euro of niet? Graag antwoord. En werd dit dan afgehaald of breng ik het zelf langs in Leuven in het weekend?

@ Tim007: 25 euro voor de pes6 of niet? Ook graag antwoord.

@ Kid I: Pieter3770 zijn bod ligt reeds hoger helaas

@ Evil Force: voor 30 inclu meteen (wel opletten want er zijn er verschillende met interesse voor COD3 , de eerste heeft het ...)

@ joerio: 25 exclu voor beiden zie ik wel zitten

@ Pieter3770: voor 60 euro breng ik ze dit weekend in Leuven. (Wel opletten want COD3 is nog gevraagd, wie eerste 30 geeft heeft het)

Greets.

Duc1n0

Legacy Member
Kameo heb ik ondertussen al en dat was de game waar ik het meeste intresse had van de 3 ...

Ik bied nog 30 € Cod 2 & Splintercell DA dit weekend in leuven

Soulreaver

Legacy Member
35 euro en ze zijn beiden dit weekend in je bezit! Afgeleverd in Leuven dus. Deal?

Pieter3770

Legacy Member
60 is me teveel. Ik ga ze apart gedkoper proberen te vinden.
Toch bedankt en veel succes nog met de verdere verkoop.

Duc1n0

Legacy Member
Bedankt voor het aanbod maar toch liever niet.
Succes met je verkoop verder nog !
mvg

Soulreaver

Legacy Member
@ Duc1no: dus 30 was je hoogste bod, ik heb men collega vandaag nog gesproken en hij laat ze wel gaan voor dat bod. Steek het op het goei weer! ;-) Contact voor afhandeling doen we wel via pm, normaal ga ik zondag naar "Next" kijken. Dus die dag kan er afgesproken worden.

@ Pieter3770: Je mag nog altijd een tegenbod doen makker. Ging je trouwens afhalen of moest ik nog verzenden voor dat bedrag?

Greets

Duc1n0

Legacy Member
Ik wil nu niet vervelend overkomen maar ik heb CoD 2 ook al ondertussen gevonden op ebay.
Nogmaals mijn excuses . Mischien dat uwe collega nog 15 € ziet zitten voor Splintercell DA ?

Mvg

Soulreaver

Legacy Member
@ Duc1no: Lol, ok geen probleem. Als je daar al je aankoop hebt kunnen afronden dan heeft hij maar pech. :) Ik heb het asap laten weten ... ik heb niet altijd de mogelijkheid om hier direct te antwoorden. En voor die Splintercell, die mag voor 20 euro weg. Op ebay zijn er al een paar voor over de 20 euro afgegaan. Aan jou de keuze zou ik zeggen. BTW aanbod om het langs te brengen blijft gelden he, als ik toch in Leuven sta voor de film is het een kleine moeite.

Graag nog is seintje van Pieter3770, Tim007, Kid I, Evil Force en joerio.
Ook als het niets wordt hoor ik het graag mensen .. , om een beetje zekerheid te hebben :)

Groeten, Soul out.

MeRLiN7777

Legacy Member
Splintercell Double Agent als ik het vandaag mag komen afhalen . 25€

Soulreaver

Legacy Member
Splinter Cell Double Agent bij deze verkocht aan MeRLiN7777.

TiM007

Legacy Member
Ben nog niet zeker van PES want vertrek binnenkort op reis en moet nog financiele status checken en ook niemand thuis volgende week

Soulreaver

Legacy Member
@ TIM007: ok geen probleem, ik hoor het nog wel, wie eerst 25 bied heeft em

@ Evil Force: bedankt voor de heads up, nu weten we tenminste iets :)

Greets.

Divian

Legacy Member
Fifa World Cup 2006
Call Of Duty 2
Call Of Duty 3
€40incl. (onmiddelijke afhandeling)

Soulreaver

Legacy Member
@ Divian: Sorry dat is helaas te weinig. Moet verzending inclu zie ik ook. Waar moet het naartoe als ik vragen mag? Ben je bereid iets hoger te gaan? Dan kan er zeker iets overeen gekomen worden. Ik zie ook al is op Ebay ... COD3 haalt daar makkelijk 30 euro.

Pieter3770

Legacy Member
Ah, sorry, heb een tijdje neit meer gevolgd.
Euhm, die 50 euro was in de hoop eens af te spreken in Leuven.
Zodat we konden besparen op de verzendingskosten.

Divian

Legacy Member
Soulreaver. €45incl. zouden de kosten moeten dekken vermoed ik. Regio Kortrijk (West-Vlaanderen)...

Soulreaver

Legacy Member
@ Pieter3770: Af spreken in Leuven dus. Wel ik ben van plan dit weekend naar de film te gaan, dus dat is zeker doenbaar. Komen we mekaar tegemoet en maken we er 55 euro van? Dan is de zaak rond. Wel opletten ook Divian spreekt over de Call Of Duty 3. Wie eerst geeft wat ik nu aanbied is er mee lopen, om het eerlijk te houden. Anders blijft dit aanhouden :)

@Divian: Mijn voorstel voor jou 3 games verzending inbegrepen aan 48 euro. Zelfde opmerking als bij Pieter3770, Hij heeft namelijk ook achter Call Of Duty 3 gevraagd. Wie eerst akkoord gaat is er mee weg.

Voodooghost

Legacy Member
Kan je nog eens een update geven van games dat nog beschikbaar zijn ?

Divian

Legacy Member
Soulreaver zei:
@ Pieter3770: Af spreken in Leuven dus. Wel ik ben van plan dit weekend naar de film te gaan, dus dat is zeker doenbaar. Komen we mekaar tegemoet en maken we er 55 euro van? Dan is de zaak rond. Wel opletten ook Divian spreekt over de Call Of Duty 3. Wie eerst geeft wat ik nu aanbied is er mee lopen, om het eerlijk te houden. Anders blijft dit aanhouden :)

@Divian: Mijn voorstel voor jou 3 games verzending inbegrepen aan 48 euro. Zelfde opmerking als bij Pieter3770, Hij heeft namelijk ook achter Call Of Duty 3 gevraagd. Wie eerst akkoord gaat is er mee weg.
Ok, dan ga ik er mee lopen voor €48incl. :niceone:

Stuur me je gegevens via PM (adres, naam, rekeningnummer)....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan