Archief - [X360] XBOX360, 8 Games, en extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SyRuS.be

Legacy Member
XBOX 360
Slechts 5 weken oud, weg wegens PS3. Dus nog garantie enzo op (Mediamarkt, factuur). Zeer goed onderhouden, alles als nieuw! Staan een paar Dave Chapelle afleveringen al op de HD (20 gig) :)
2 Draadloze Controlers
Wireless internet adaptor
Headset

Games:
Rainbow 6 Vegas
Gears of war
Chrome Hounds
Tony Hawk Project 8
Fight Night 3

Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 3
Kameo Elements of Power
(deze 3 zaten bij de Xbox bij)


Eventueel extra of apart te kopen:
2 XBOXLive 1600 Microsoft Points (komen uit de VS maar zijn voor een EU account ook goed geloof ik?) Nog in verpakking.

Enkel af te halen in Hamme (Oost Vl)

Gaat enkel weg bij goed bod 450+ (zonder de points) . Enkel alles samen, ruil niet.
Meeneem 500 (zonder de points)

Groetjes :)

SyRuS.be

Legacy Member
bod is te laag vrees ik (not my call), meeneem prijs gezet.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
not my call? van wie dan wel? :)

Ik zal zien of ik bod nog verhoog :)

Grtz

SyRuS.be

Legacy Member
xbox is van mn broer :)

In ieder geval al bedankt voor je interesse, en het feit dat je van Dmonde bent zou wel handig zijn.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Games dat bij de xbox zitten, zijn die dan volledig? Dus geen demo's of .... ?

Sorry voor de mss domme vragen maar van xbox ken ik dus de ........ :D

Grtz

BiZi

Legacy Member
Die games die bij de xbox zaten, zitten die in een speciale hoes?

SyRuS.be

Legacy Member
Alle games zijn echt games, geen demo's.

Die 3 die bij de xbox zaten hebben geen doosje maar wel hun boekje en zitten in zo'n papieren hoesje.

Zijn zeker geen domme vragen, ben zelf ook geen kenner :)

edit: trouwens doos en alles is ook aanwezig, nogal vanzelfsprekend mja

Akiratjen

Legacy Member
Wil je die punten ook versturen ? En ben je zeker dat ze werken op EU-account?

SyRuS.be

Legacy Member
Versturen van die punten is mogelijk ja. Ben niet 100% zeker, maar op de verpakking staat nergens dat ze enkel voor een US acc zijn. Mss eens onderhoren in het xbox360 forum deel?

Akiratjen

Legacy Member
Ik heb op ebay gevonden dat de 1600 punten kaarten enkel in de VS gaan! Van waar heb je ze gehaald ? (als ik dat vragen mag) Als je ze in België verkregen hebt, dan denk ik niet dat er een probleem mag zijn, niet ?

Akiratjen

Legacy Member
officieel op xbox site:

Important

Microsoft Points purchased from a retail store can only be applied to accounts registered to the same country where the retail store is located. The only exception is the 2,100-point card (available in Europe, the Middle East, and Africa), which is universal throughout those regions.

SyRuS.be

Legacy Member
Meegebracht uit de US van op reis. Is geen ramp dat ze op een Eu acc niet gaan (blijkbaar) dan gaan ze op ebay :)

edit: Reden is dat mn broer beide een EU als US acc aanmaakte om te zien wat hem het meeste aansprak, US sprak meer aan met coolere downloads en manieren om zn punten te spenderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Indien ik 450euro bied zou je het dan direct willen afhandelen en vandaag nog leveren te Lebbeke (naast Dendermonde)

Grtz

SyRuS.be

Legacy Member
Dankje voor je bod, maar krijg de opdracht van nog even te wachten en anderen ook de kans te geven. Het leveren naar Lebbeke is in ieder geval geen enkel probleem.

Indien de meeneem geboden wordt zal de afhandeling wel dezelfde dag gebeuren natuurlijk.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
475euro laatste en enige bod als je hem straks komt brengen te lebbeke.
Zoniet, dan vervallen al m'n boden.

SyRuS.be

Legacy Member
hey, check nu pas opnieuw het topic.

Vrees dat het zowiezo te laat is om hem te brengen nog vandaag. Anders had het prob mss ok geweest. M'n excuses.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan