Archief - [X360] xbox premium + extra + 6 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freeeke

Legacy Member
xbox 360 premium Xbox 360
6games : Doa4 - Graw - topspin2 - COD2 - kameo - nfs:mw
hardeschijf,headset,draadloze controller,afstandsbediening en kabels
Doa4 - Graw - topspin2 - kameo kunnen apart verkocht worden ( 25 / 30 )
xbox+games+rest : 500€

ben van antwerpen (berchem)
word niet verzonden
msn : [email protected]

Skylord

Legacy Member
reden van verkoop? heb zeer grote interesse.. (welke drive : samsung of hitachi?) Wanneer aangekocht + garantie?

Infinity3000

Legacy Member
set is verkocht .... zaterdag w afgehandeld!

thanx Free!

Lon$daLe

Legacy Member
blacklist tbh , omverkopen via pm mag niet tenzij pmmer komt bieden in thread

achja...

Yasutoko

Legacy Member
Ach, wat had ik met die fuji daar niet voor??

Het zit hier vol achterbakse soms wel eens .. spijtig genoeg :).

Freeeke

Legacy Member
als je naar datum ziet van post voor infinty , is dit van 26/10 , nu ga je me toch niet zeggen dat je geen tijd genoeg had he :) .
ik heb men x360 teruil aangeboden in diverse threads en een deal gevonden, en infinity heeft hierop gereplyed om het ff te bevestigen, en ik zou hiervoor een blacklist moete krijge ?

sToRm

Legacy Member
Freeeke zei:
als je naar datum ziet van post voor infinty , is dit van 26/10 , nu ga je me toch niet zeggen dat je geen tijd genoeg had he :) .
ik heb men x360 teruil aangeboden in diverse threads en een deal gevonden, en infinity heeft hierop gereplyed om het ff te bevestigen, en ik zou hiervoor een blacklist moete krijge ?

hier heb je wel groot gelijk in. Als het dan verkocht is zijn ze direct daar met blacklist bla bla zever zever, ook al wilden ze het zelf niet kopen omdat de prijs te duur was of gewoon desinteresse.

Maar sommige mensen hebben géén leven, gun ze ook iets:p

btw, ne mod zal ook wel zien dat u topic een maand oud is & dan gaat ge géén blacklist krijgen. En anders pm naar die mod & opgelost :)

Art

Legacy Member
Moet Freeeke hier in volgen.
Je had tijd genoeg om te reageren aangezien 26/10 nu toch al een 35dagen terug is.
En het excuus dat je het niet gezien had gaat niet op, je kon een search gedaan hebben ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan