Het ging over te kunnen inbreken bij de persoon die de telefoon een paar maal niet opneemt, een gsm pakt de persoon in kwestie ook op als hij/zij niet thuis is

En inbreken zonder adres is nogal straf en dat is nu net hetgeen naast de telefoonnummers staat in de telefoonboek

hehe