Archief - [X360] Xbox 360 Premium + Games + charge kit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Yoo ,

Ik verkoop mijn broers xbox 360 console.

Is de versie met harddisk 20gb.
Games :
- Call of duty 3
- Rainbow six Vegas
- Fifa 07
- Nba live 06
- Graw
- Fifa worldcup
- World snooker 2007

+ chargekit

Nog 1 jaar garantie erop via xbox 360.

Greetz

Evil Force

Legacy Member
Verkoop je games appart?
Ben erg geinteresseerd in CoD3

Zoja, bodje van 28 incl.

Barbeet

Legacy Member
Als ik de console kwijt geraak zonder dit game , dan zie ik dit zitten.

Greetz

Duc1n0

Legacy Member
Hoeveel wil jij/je broer voor het pakket ? Richt prijs , minimum prijs ?

mvg

Waar ergens ligt Bissegem ? Is dat toevallig dicht bij Leuven ?

Barbeet

Legacy Member
Console + games
- Call of duty 3
- Rainbow six Vegas
- Fifa 07
- Nba live 06
- Graw
- Fifa worldcup
- World snooker 2007

425 euro min . voor console + charge kit + games

250 voor xbox + fifa 07 : bod staat genoteerd.

Min. 250 euro voor console die 375 euro heeft gekost.

Greetz

Duc1n0

Legacy Member
Als het in Leuven kan afgehandelt worden bod van 400 Euro op :

Is de versie met harddisk 20gb.
Games :
- Call of duty 3
- Rainbow six Vegas
- Fifa 07
- GRAW
- World snooker 2007

+ chargekit

Barbeet

Legacy Member
Bod genoteerd , kzal zien hoe ver het voor mij is morgen op de gps.
Ik laat u nog iets weten.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Leuven is juist iets te ver voor mij.
Als ik geen beter aanbod krijg zou ik het misschien nog overwegen.

Pakket 1 :
- Console , harddisk 20gb + wireless controller + charge kit
- Rainbow six Vegas
- Fifa 07
- Nba live 06
- Graw
- Fifa worldcup
Prijs 400 euro (meeneemprijs)

Pakket 2 :
- Console , harddisk 20gb + wireless controller + charge kit
- Call of duty 3
- Rainbow six Vegas
- Fifa 07
- Nba live 06
- Graw
- Fifa worldcup
- World snooker 2007
Prijs 475 euro (meeneemprijs)

Pakket 3 :
- Console , harddisk 20gb + wireless controller + charge kit + Neo headset
- Call of duty 3
- Rainbow six Vegas
- Fifa 07
- Nba live 06
- Graw
- Fifa worldcup
- World snooker 2007
- Need for speed carbon
- Splinter cell choas theory (xbox)
- Wireless headset (xbox)
- Memorycard (xbox)
- Official player's guide Zelda (wii)
Prijs 525 euro (meeneemprijs)

Dit zijn meeneemprijzen , jullie mogen allemaal bieden maar als er iemand de meeneemprijs bied , dan is hij direct verkocht.

Greetz

Evil Force

Legacy Member
Als iemand pakket 1 wil,
dan heb je in ieder geval een koper voor cod3

Ik verhoog men bod naar 30 incl.

B7ackburn

Legacy Member
- Call of duty 3
- Rainbow six Vegas

+ de console en toebehoren en levering Borsbeek of ergens af spreken.


bod 290 onder voorbehoud
(eind deze maand wel want ik ga naar praag met school)
Ik geef je wel een voorschotje !

SCaRa

Legacy Member
Hi,

is deze nog te koop?

Heb je een foto van het geheel? Is de console ooit defect geweest?

Ik heb interesse in de console en de accesoires, niet onmiddelijk in de games. Maar ik zou de console willen werken alvorens ik overga tot de aankoop. Ik ben van Waregem dus ik kan de console indien nodig zelf komen ophalen. Heb je een minimum bedrag in gedachten voor de console + de accesoires (controller, charge kit, hd, component kabel).

Ik kan hem komen halen van zodra ik mijn maandloon ontvangen heb. (normaal deze week of begin volgende week)

edit: Vergeten te vragen, welke dvd drive zit er in die xbox?

Barbeet

Legacy Member
Heb je een link waar ik kan zien welke drive het is ?

Dus wat heb ik :

- Xbox 360 console , harddisk 20 gb (nog nooit defect geweest)
- Wireless controller
- Neo headset
- Chargekit

Hoeveel zou je heirvoor willen bieden ?
Mijn prijzen staan onder de pakketjes die ik aanbied,apart hangt van jouw bod af.Alles is in perfecte staat en kan zeker getest worden.

Greetz

beambeam

Legacy Member
Als ik vandaag bevestiging kan krijgen dat ik voor 300 euro 360 krijg met al de accesoires en 1 game dan geef ik 300
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan