Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jvg007 zei:50 € incl voor pgr3 , hitman en halo 2
redelijk veel verzendkosten, aangezien het meer weegt dan normaal en buiten de proporties van een normale brievenbus valt


jvg007 zei:voor 1,20 heb je idd wel een Large, maar daar geraken geen 3 spellen in. Moet dus al een grotere hebben wil je ze alle 3 in 1 stoppen. Komt dan nog eens bij, door de dikte, dat het geklasseerd wordt als een collo. Iets wat niet door een standaardbrievenbus gaat en dus ''speciale behandeling'' vraagt.
Halo2 is niet bepaald licht doosje, is van metaal. Weegt dus goed door.
Ik schat de verzendkosten op een 7 a 9 €.
Heb heel wat ervaring met het verzenden via de post, je moet me niets wijsmaken
Ik kan ook ieder spel apart toesturen, dan gaat het wel prior mogelijk zijn, maar dan zit ik met 3 x 2,56 = 7,68 €
Trek dat dus van je prijs af 50 - 7,68 € = 42.32 € Toch wel een zeer goede prijs voor 2 x360 games en Halo2 LE. Dit ga je weinig vinden ergens anders !!!
) gaan wegen .
) met wat extra informatie zodat hij zeker en vast niet te veel voor de verzending betaalt 