Archief - [X360] Xbox 360 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvg007

Legacy Member
na het weekend. Het is voor velen examenperiode en aangezien het postkantoor in het weekend toch niet open is, sluit ik maandagavond af. Dinsdag kunnen jullie storten en woensdag kunnen de snelle gasten al spelen

jvg007

Legacy Member
50 € incl voor pgr3 , hitman en halo 2
redelijk veel verzendkosten, aangezien het meer weegt dan normaal en buiten de proporties van een normale brievenbus valt

Duc1n0

Legacy Member
jvg007 zei:
50 € incl voor pgr3 , hitman en halo 2
redelijk veel verzendkosten, aangezien het meer weegt dan normaal en buiten de proporties van een normale brievenbus valt

1,20 voor de post bubbel envelop Large en 2,80 (<1000gram)voor een prior verzending maakt samen 4 euro , lijkt mij toch niet 'redelijk veel' verzendkosten he

jvg007

Legacy Member
voor 1,20 heb je idd wel een Large, maar daar geraken geen 3 spellen in. Moet dus al een grotere hebben wil je ze alle 3 in 1 stoppen. Komt dan nog eens bij, door de dikte, dat het geklasseerd wordt als een collo. Iets wat niet door een standaardbrievenbus gaat en dus ''speciale behandeling'' vraagt.

Halo2 is niet bepaald licht doosje, is van metaal. Weegt dus goed door.
Ik schat de verzendkosten op een 7 a 9 &#8364;.
Heb heel wat ervaring met het verzenden via de post, je moet me niets wijsmaken ;)

Ik kan ook ieder spel apart toesturen, dan gaat het wel prior mogelijk zijn, maar dan zit ik met 3 x 2,56 = 7,68 &#8364;

Trek dat dus van je prijs af 50 - 7,68 &#8364; = 42.32 &#8364; Toch wel een zeer goede prijs voor 2 x360 games en Halo2 LE. Dit ga je weinig vinden ergens anders !!!

_ns_

Legacy Member
7-9 euro :wtf:? Pakt een doos thuis steekt de games erin en het kost uw 4.30. Soit, dat is te duur imo. zou dan uit komen op 17.5 excl. per 360 game terwijl die 25 euro nieuw kosten. Mijn bod op halo blijft gelden.

jvg007

Legacy Member
ik draag zorg voor mn games. Ik steek ze niet zomaar in een doos, ik weet wat er dan van terecht komt. Gebroken games en scheuren. Wie is er dan verantwoordelijk? De afzender: ik in dit geval dus. Dan ben ik zomaar een game kwijt. Te nemen of te laten, 50 &#8364; incl. scherpe prijs volgens mij. Volgens u niet, maar soit. Als ge ze kunt kopen voor 25&#8364; NIEUW, wat ik betwijfel voor hitman, doe maar :)

Kan ze ook houden en dan ben jij er niets mee, en ik blijf er gewoon op spelen, als ik ooit eens tijd heb.

Duc1n0

Legacy Member
jvg007 zei:
voor 1,20 heb je idd wel een Large, maar daar geraken geen 3 spellen in. Moet dus al een grotere hebben wil je ze alle 3 in 1 stoppen. Komt dan nog eens bij, door de dikte, dat het geklasseerd wordt als een collo. Iets wat niet door een standaardbrievenbus gaat en dus ''speciale behandeling'' vraagt.

Halo2 is niet bepaald licht doosje, is van metaal. Weegt dus goed door.
Ik schat de verzendkosten op een 7 a 9 €.
Heb heel wat ervaring met het verzenden via de post, je moet me niets wijsmaken ;)

Ik kan ook ieder spel apart toesturen, dan gaat het wel prior mogelijk zijn, maar dan zit ik met 3 x 2,56 = 7,68 €

Trek dat dus van je prijs af 50 - 7,68 € = 42.32 € Toch wel een zeer goede prijs voor 2 x360 games en Halo2 LE. Dit ga je weinig vinden ergens anders !!!

In een LARGE pak geraken wel 3 games in heb het zelf al meerdere malen gedaan, En als LARGE niet goed voor je is , is er nog steeds EXTRA LARGE ( voor 0,10 € meer ) en daar geraken ze zeker en vast in .
Metaal of niet metaal , mij ga je niet wijsmaken dat die 3 game ssmaen meer dan 1000 gram( 1kg ;) ) gaan wegen .
Ik probeer u helemaal niets wijs te maken .
Ik 'help' gewoon de eventuele koper ( in dit geval ns boy :p ) met wat extra informatie zodat hij zeker en vast niet te veel voor de verzending betaalt ;)

jvg007

Legacy Member
in een Large geraakt maar 1 game, er hebben eens 2 in gezeten, ze kwamen er niet gezond uit, doosje volledig verneukt.

ik zal het eens wegen zie. Halo2, hitman en pgr3.

Verzendprijs moet hij zich niets van aantrekken, ik geef hem een prijs, 50 &#8364; voor 3 games, verzending incl. Al kom ik ze brengen, als ze toekomen is het goed, ik wil er gewoon 50 &#8364; voor die 3. 10 &#8364; incl betaalt hij al voor halo2, schiet er nog 40 &#8364; over. 20 &#8364; incl per game, netjes toch...

brb met de weegresultaten

edit na wegen:

ok. ze wegen dus tesamen 600 gr.
Kartonnen doosje en games tesamen 970 gr.

jvg007

Legacy Member
- Test Drive Unlimited weg
- Project Gotham Racing 3 nog beschikbaar
- 2006 Fifa World Cup nog beschikbaar
- Moto GP 06 nog beschikbaar
- Tony Hawks Project 8 weg
- Top spin 2 nog beschikbaar
- Hitman Blood Money nog beschikbaar
- Perfect dark Zero nog beschikbaar
- Gears of War nog geen reactie van koper gehad, dus nog altijd beschikbaar
- Oblivion (geen limited edition) nog geen reactie van koper gehad, dus nog altijd beschikbaar

xbox backwards compatible:
- Halo 2 Limited Edition bod van 15€ incl op Gunk onder voorbehoud

hey69

Legacy Member
is deal voor mij voor GOW. ik stort je geld. consider it sold please

jvg007

Legacy Member
- Test Drive Unlimited weg
- Project Gotham Racing 3 nog beschikbaar
- 2006 Fifa World Cup nog beschikbaar
- Moto GP 06 nog beschikbaar
- Tony Hawks Project 8 weg
- Top spin 2 nog beschikbaar
- Hitman Blood Money nog beschikbaar
- Perfect dark Zero nog beschikbaar
- Gears of War weg
- Oblivion (geen limited edition) nog geen reactie van koper gehad, dus nog altijd beschikbaar

xbox backwards compatible:
- Halo 2 Limited Edition bod van 15€ incl op Gunk onder voorbehoud

jvg007

Legacy Member
genoteerd, waarvan ben je precies in gent? kan het eventueel komen brengen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan