Archief - [X360] [XBOX] 10 spellen te koop !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clauzenburger

Legacy Member
Hey,

Bij deze verkoop ik het volgende...

XBox 360:

  • Viva Piñata (Sealed)
  • Ninety-Nine Nights (Sealed)
  • Prey (Sealed)

XBox:

  • Project Gotham Racing 2
  • Far Cry Instincts (Sealed)
  • Operation Flashpoint: Elite
  • FIFA Street 2
  • Forza Motorsport (Limited Edition)
  • Peter Jackson's King Kong
  • Far Cry Instincts

Als je interesse hebt, reageer dan op dit onderwerp of stuur mij een privé-bericht. Verzendingskosten = €2,50 (verzending + enveloppe).

Groeten,
Matthias

divinity---

Legacy Member
Viva Piñata (Sealed)
Ninety-Nine Nights (Sealed)


ruil je soms? mss tegen saints raw?

DaVa

Legacy Member
Ik heb interesse in:
Ninety-Nine Nights (Sealed)

Wat wil je hiervoor?

greetz

Clauzenburger

Legacy Member
divinity--- zei:
Viva Piñata (Sealed)
Ninety-Nine Nights (Sealed)


ruil je soms? mss tegen saints raw?

Ik ruil niet. Toch bedankt voor je interesse :)

Grtz,
Matthias

Clauzenburger

Legacy Member
meeneemprijs voor Viva Piñata = €47,50.

Grtz,
Matthias

de_broemers

Legacy Member
hoe speelt die game nu eigenlijk is het wel een goed spel

Clauzenburger

Legacy Member
de_broemers zei:
hoe speelt die game nu eigenlijk is het wel een goed spel

Het spel is nog verzegeld, ik heb het dus zelf niet getest en ik weet dus niet hoe goed de game is.

Grtz,
Matthias

tijgerke

Legacy Member
Viva Piñata: €50 incl (dus 47,50+2,50 verzending)
pm maar voor afhandeling...
betaling via ing homebanking + screenshot van de transactie zodat je zeker bent dat het geld onderweg is :)

pimpieboy

Legacy Member
Clauzenburger

het is al erg genoeg dat je oneerlijk bent op andere sites; ik heb je nochtans duidelijk gemaakt dat dit niet kon ... en je doet het opnieuw op een andere plaats

Mensen ... Viva pinata en prey zijn PROMO copy's

Evil Force

Legacy Member
pimpieboy zei:
Clauzenburger

het is al erg genoeg dat je oneerlijk bent op andere sites; ik heb je nochtans duidelijk gemaakt dat dit niet kon ... en je doet het opnieuw op een andere plaats

Mensen ... Viva pinata en prey zijn PROMO copy's

Ik had zoal men vermoedens..

Clauzenburger

Legacy Member
Als iemand interesse heeft, vertel ik altijd aan de persoon of het een copy is of niet. Sommige personen hebben gewoon interesse in het spel en geven er niet om dat het een copy is. Trouwens bij Prey en Viva Piñata is de handleiding bijgeleverd.

Grtz,
Matthias

tijgerke

Legacy Member
en wat is het verschil dan tussen de retail en promo copy?

Clauzenburger

Legacy Member
tijgerke zei:
en wat is het verschil dan tussen de retail en promo copy?

Helemaal niets. De cd is niet bedrukt met artwork en het doosje bevat onderaan rechts een gele balk met de tekst 'promotional copy' op. Bij sommige zijn de handleidingen bijgeleverd, maar dat beslissen de uitgevers zelf. Bij Viva Piñata zit er gegarandeerd een handleiding bij.

Grtz,
Matthias

de_broemers

Legacy Member
bwah mij maakt het niets uit hoor bod van 20 euro voor viva

Clauzenburger

Legacy Member
de_broemers zei:
bwah mij maakt het niets uit hoor bod van 20 euro voor viva

Er zijn ng geïnteresseerden. Ik zal je op de hoogte houden!

Groeten,
Matthias
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan