ik had die van een gast op kapaza gekocht . zou volgens hem van augustus zijn. heb geen factuurke van spijtig genoeg.
is in perfecte staat . (console en controller)
ik heb de doos weggegooid. (waaarom vraagt iedereen achter een doos?)
reden: kan beetje cash gebruiken
foto, zalk eens proberen in de loop van de dag te pakken