Archief - [X360] X360 + 12 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evil Force

Legacy Member
Te Koop

Xbox(colour: Black) (in goede staat)
+ controller (wired)
+ 12 games (allemaal in originele doosjes en in goed staat)

games -->
Fifa 2005
Conker live and reloaded
Halo 1 & 2
BURNOUT3
Splinter Cell
Return to Castle Wolfenstein
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher's Bay
Counter Strike
Brothers in arms: road to hill 30
Fable
Rainbow six 3

(ps: heb ook nog een originele PSX liggen)

k'heb nog geen echte richtprijs
als jullie in het totaalpakket , of een spel apprt ofzo geinteresseerd zijn mag je suggesties doen voor de prijs, maar het liefst verkoop ik alles in een keer
Ik behoud mij het recht om af te zien van de verkoop als ik vind dat het bod te laag is.


bied maar
en we zullen zien.

Crow360

Legacy Member
ik vermoed dat het hier om een Xbox 1 gaat? Waarom heet je topic dan Xbox 360?

astragtuner

Legacy Member
Van waar ben je? Zou hem graag afhalen
Bod van E50 op xbox (onder voorbehoud)

Evil Force

Legacy Member
@Crow360 en crashbe :
Het gaat inderdaad om een XBOX en niet xbox360,
ik heb blijkbaar de verkeerde prefix gebruikt, sorry hiervoor
het was niet de bedoeling meer aandacht te trekken ofzo

is het nog mogelijk om die titel te vranderen ofzo?

@astragtuner
je bod is genoteerd

ik woon in West-Kapelle, een deelgemeente van Knokke-Heist
in West-Vlaanderen dus

Bhoda

Legacy Member
Verkeerde prefix maar ook nog eens extra X360 erachter gezet? Toetsenbord goed nakijken want uw letters staan goed fout dan.

Evil Force

Legacy Member
Bhoda zei:
Verkeerde prefix maar ook nog eens extra X360 erachter gezet? Toetsenbord goed nakijken want uw letters staan goed fout dan.

nja, ik kan er inkomen dat je twijfelt aan men eerlijkheid
maar die fout heb ik wss gemaakt omdat ik zelf namelijk op zoek ben naar een goedkope 360 en dus wss omwille van verstrooiing (aangezien ik al enkele weken op internet achter 2ehands 360 zoek) typte ik de prefix X360

nogmaals sorry hiervoor, ik wil zeker niet oneerlijk overkomen ofzo
en het is niet bewust gebeurd

Evil Force

Legacy Member
ben blijkbaar een spel vergeten bij de reeks te zetten
heb ook nog 'Deus Ex Invisible war' liggen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan