Het is al even geleden dat hier nog eens iets is gepost, dus ik wilde even vragen of je ondertussen al een andere controller hebt te pakken gekregen voor die n64 ofdat je toch al die picachu-n64 + Zelda:Ocarina of Time wegdoet voor 20 euro?
Even ter herinnering: ik bied 20 euro voor een werkende n64 + kabels + 1 controller + zelda. (en ik kan dus afspreken in Leuven)
Grtz