Akiratjen
Legacy Member
Twee weken oud en weg omdat ik het niet graag speel (ben PES fan maar wou de nieuwste EA-telg toch eens proberen).
Omdat het thuis maar ligt te liggen zou ik graag ruilen met een ander spel!
Doe maar voorstel...
Volgende spellen heb ik:
- Guitar Hero II (komt deze week toe)
- Dead Rising
- Pes 6
- Gow
- Crackdown
- Burnout Revenge
- NFS Carbon
- Fuzion Frenzy 2
- Saints Row
- Table Tennis
- Top Spin 2
en DOA 4 & GRAW heb ik al gehad!
Omdat het thuis maar ligt te liggen zou ik graag ruilen met een ander spel!
Doe maar voorstel...
Volgende spellen heb ik:
- Guitar Hero II (komt deze week toe)
- Dead Rising
- Pes 6
- Gow
- Crackdown
- Burnout Revenge
- NFS Carbon
- Fuzion Frenzy 2
- Saints Row
- Table Tennis
- Top Spin 2
en DOA 4 & GRAW heb ik al gehad!
