"ze zeggen da het nie veel veranderd is"
t'is een ww2 first person shooter....je neemt stadjes en dergelijke in met je medesoldaten en schiet op duitsers , das nu eenmaal het genre.
veranderingen in cod 3 schuilen vooral in de betere graphics en meer chaos en spektakel, en af en toe een stukje waarin je zelf een jeep mag besturen.
nouja, aan jou de keuze Pro Evo.
je kunt het topic sluiten en voor cod 3 gaan of iets anders, of FEAR binnen een paar dagen terug te koop zetten dan in de hoop dat er iemand smackdown wil ruilen.
u're call
ik wil bij cod 3 nog 15 euro toeleggen, maar das mijn finale bod.
greetz