PGR3 en PDZ heb ik al gespeeld en BF2 vond ik niet zo super en zal waarschijnlijk toch niet meer zoveel gespeeld worden online.
Mooie boden allemaal eigelijk maar ben vooral geïntresseerd in viva pinata, dead rising, rainbow six, lost planet, tony hawk en nog wel wat andere games waar ik zo niet direct kan opkomen

Chromehounds zegt me ook nog wel wat...