Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjah mensen werken é ze zien niet al lijk gie die dag en nacht op e forum zitten ... btw , fusion heeft het trackingnummer wel degelijk ontvangen van me ... ik vraagde hem zelf constant om de gps terug te sturen omdat dit voor mij ook redelijk ambetant is ... maar zelf wilt hij nog steeds wachten en nu plots dit ... grappigvidiot zei:Tja, typisch Divinity hé...
![]()
is dit wat je wilde? ik stuur je gps wel onmiddelijk terug ... waarom wacht je zelf dan constant? ik had het je zelf gevraagd verdorie om hem terug te sturen ... deam zeg en nu dit? toch redelijk belachelijk hé niet? merci hoor!
omg dit is 2 uur geleden afgehandeld geweest ..Rocknsad zei:Sorry dat ik zo zaag , maar is de dreamcast dan al mee opgestuurd ( U pm box zit vol )
divinity--- zei:omg dit is 2 uur geleden afgehandeld geweest ..
divinity--- zei:tjah mensen werken é ze zien niet al lijk gie die dag en nacht op e forum zitten ...
-fusi0n- zei:en dat is je volste recht, maar als je een aan/verkoop doet op internet mag je er wel je verantwoordelijkheid voor dragen,
waarom zeg je dan tegen mij "ik heb het gevoel dat je niet wil versturen"
terwijl je wist dat de xbox defect was?
en willen de andere mensen in deze thread dit aub afhandelen via pm
-fusi0n- zei:maar ik wil niet weten hoeveel mensen er divinity wel of niet zijn bedrogen,
ik wil gewoon van divinity de gegevens krijgen van zijn xbox zodat ik kan bellen naar een klantendienst of what so ever

integendeel waarschijnlijkpm ! ... morgen komen ze hem terug brengen !!! heb nogmaals gebeld ...-fusi0n- zei:die nummer heb ik zoals ge kunt lezen al talrijke keren gevraagd maar hij reageert er niet op,
en om die reden (van dat trackingnummer), wil ik ook gewoon wachten op die xbox, anders had ik al lang mijn gps teruggevraagd,
dus divinity als je dit leest: geef me AUB die gegevens/bewijzen/nummers