Archief - [X360] [TR] tegen gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
Tja, typisch Divinity hé...met die gast ook slechte ervaring gehad ivm dubbelaccount etc.

;)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Antwoord eens ff divinity, heb je het game opgestuurd vandaag of...?

Grtz

Edit: hij heeft het reeds opgestuurd, ben ik ff blij.. hopelijk doet de post hun werk goed :)

Thx divinity, indien het hier aankomt, direct whitelist +1 :)

divinity---

Legacy Member
vidiot zei:
Tja, typisch Divinity hé...

;)
tjah mensen werken é ze zien niet al lijk gie die dag en nacht op e forum zitten ... btw , fusion heeft het trackingnummer wel degelijk ontvangen van me ... ik vraagde hem zelf constant om de gps terug te sturen omdat dit voor mij ook redelijk ambetant is ... maar zelf wilt hij nog steeds wachten en nu plots dit ... grappig

-fusi0n-

Legacy Member
ja een trackingnummer waarmee ik kon zien op de site van UPS dat er IETS verzonden was op 13 december naar frankfurt..

wat ben ik daar nu mee?

jij hebt vast en zeker een bewijs gekregen waar telefoonnummers en/of iets dergelijks opstaan

wat ben ik nu met een trackingnummer van UPS,
UPS is een koerierdienst, die weten echt niet wanneer jij MIJN xbox terugkrijgt van die fabriek


edit: en krijg ondertussen PM

is dit wat je wilde? ik stuur je gps wel onmiddelijk terug ... waarom wacht je zelf dan constant? ik had het je zelf gevraagd verdorie om hem terug te sturen ... deam zeg en nu dit? toch redelijk belachelijk hé niet? merci hoor!

wat krijg jij nu? ik verwijt je toch niks, ik vraag gewoon al honderd keer om een telefoonnummer of iets dergelijks aangezien ik met een trackingnummer van een koerierdienst niets ben, maar jij negeert mijn vraag gewoon

Rocknsad

Legacy Member
Sorry dat ik zo zaag , maar is de dreamcast dan al mee opgestuurd ( U pm box zit vol )

Rocknsad

Legacy Member
divinity--- zei:
omg dit is 2 uur geleden afgehandeld geweest ..

Yeah I know , maar je zei dat hij vandaag nog ging gestuurd worden en ik zie pricies dat ge vandaag naar de post zijt geweest...

-fusi0n-

Legacy Member
divinity--- zei:
tjah mensen werken é ze zien niet al lijk gie die dag en nacht op e forum zitten ...

en dat is je volste recht, maar als je een aan/verkoop doet op internet mag je er wel je verantwoordelijkheid voor dragen,

waarom zeg je dan tegen mij "ik heb het gevoel dat je niet wil versturen"
terwijl je wist dat de xbox defect was?

en willen de andere mensen in deze thread dit aub afhandelen via pm

vidiot

Legacy Member
Divinity zit 24/7 op telenet, haha, kijk naar zijn posts. Konstant zaakskes doen. Nuja in ieder geval niet meer met mij.

^MystiQ

Legacy Member
-fusi0n- zei:
en dat is je volste recht, maar als je een aan/verkoop doet op internet mag je er wel je verantwoordelijkheid voor dragen,

waarom zeg je dan tegen mij "ik heb het gevoel dat je niet wil versturen"
terwijl je wist dat de xbox defect was?

en willen de andere mensen in deze thread dit aub afhandelen via pm

Fusion, maak eens een aparte thread aan op het algemene buy en sell forum, als er nog meer slechte evaringen zijn met divinity zulde daar veel beter antwoord krijgen + ge moet gene thread op het console forum blijven bumpen die eigenlijk al afgehandeld is + je zegt zelf nog dat je het raar vond dat hij een xbox doorverkocht die hij gisteren nog maar had aangeschaft .. Waarom ga je er dan in hemelsnaam op in :doh:

-fusi0n-

Legacy Member
maar ik wil niet weten hoeveel mensen er divinity wel of niet zijn bedrogen,
ik wil gewoon van divinity de gegevens krijgen van zijn xbox zodat ik kan bellen naar een klantendienst of what so ever

^MystiQ

Legacy Member
-fusi0n- zei:
maar ik wil niet weten hoeveel mensen er divinity wel of niet zijn bedrogen,
ik wil gewoon van divinity de gegevens krijgen van zijn xbox zodat ik kan bellen naar een klantendienst of what so ever

Een aparte thread kan u daarij helpen, want veel va die oplichters zitten met de diaree in hun broek als meerdere mensen van hun oren komen maken :)

-fusi0n-

Legacy Member
als divinity in zijn broek doet heb ik nog steeds geen xbox :) integendeel waarschijnlijk

ik zeg ook niet dat hij mij bedriegt, hij heeft weldegelijk een trackingnummer gegeven waaruit ik kon afleiden dat er 13 december iets was verstuurd naar frankfurt met UPS

maar meer informatie krijg ik niet

Yones

Legacy Member
normaal als ge belt naar de helpdesk van m$ krijgde een klanten nr.
Vraag aan divinity dat nr en bel dan eens naar de helpdesk, zij kunnen dan zien of de xbox moest binnenkomen voor reparaties of niet.

Maar hij heeft u wel een tracking nr gegeven van ups?
lijkt me nogal debiel om zo iemand op te lichten en een "nep" pakketje naar Duitsland te laten sturen

ach ja, hpoelijk komt het snel in orde.
Mijn xbox is welgeteld 18 dagen onderweg geweest.

-fusi0n-

Legacy Member
die nummer heb ik zoals ge kunt lezen al talrijke keren gevraagd maar hij reageert er niet op,

en om die reden (van dat trackingnummer), wil ik ook gewoon wachten op die xbox, anders had ik al lang mijn gps teruggevraagd,

dus divinity als je dit leest: geef me AUB die gegevens/bewijzen/nummers

divinity---

Legacy Member
-fusi0n- zei:
die nummer heb ik zoals ge kunt lezen al talrijke keren gevraagd maar hij reageert er niet op,

en om die reden (van dat trackingnummer), wil ik ook gewoon wachten op die xbox, anders had ik al lang mijn gps teruggevraagd,

dus divinity als je dit leest: geef me AUB die gegevens/bewijzen/nummers
pm ! ... morgen komen ze hem terug brengen !!! heb nogmaals gebeld ...

josuwa

Legacy Member
Frankfurt ligt inderdaad de Xdoos360 hulp ding , dus rustig... kan even duren :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan