Archief - [X360] [TR] Perfect Dark zero (LE), GRAW, FEAR, Hitman BM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evil Force

Legacy Member
Ik heb deze games dus te ruil.
Hitman en fear doe ik niet 100% zeker weg maar ik kijk gewoon of er hier misschien geen interessante deals uit kunnen komen. PDZ en Graw mogen wel zeker weg. Ik behoud mij het recht om van de ruil/eventueel verkoop af te zien als deze mij niet aanstaat, maw bied maar en doe voorstellen, en we zien wel of we een deal maken.
En als Hitman en Fear de deur toch uit gaan is het zoiezo maar op het eind vande vakantie.

Ik ben vooral geinteresseerd in Carbon, cod3, table tennis, top spin 2, Tony hawk project 8... .

GRAW
Perfect Dark Zero (LE)
FEAR
Hitman Blood Money

mvg, Evil

Evil Force

Legacy Member
divinity--- zei:
FEAR
tegen top spin 2 ?

Haha, nee.

Mensen blijf ook aub wat realistisch,
ik ga geen game ruilen die niet evenwaardig is he!

FEAR kost nieuw waarschijnlijk dubbel zoveel als top spin nieuw. :ironic:

divinity---

Legacy Member
Evil Force zei:
Haha, nee.

Mensen blijf ook aub wat realistisch,
ik ga geen game ruilen die niet evenwaardig is he!

FEAR kost nieuw waarschijnlijk dubbel zoveel als top spin nieuw. :ironic:
Ik ben vooral geinteresseerd in Carbon, cod3, table tennis, top spin 2,

:ironic: zeg dan oook niet dat je er geintreseerd in bent é dan zou ik het niet voorstellen ... deam zeg :doh:

Evil Force

Legacy Member
divinity--- zei:
Ik ben vooral geinteresseerd in Carbon, cod3, table tennis, top spin 2,

:ironic: zeg dan oook niet dat je er geintreseerd in bent é dan zou ik het niet voorstellen ... deam zeg :doh:

Ja ik denk bij zo'n ruil wel dat mensen wat logisch nadenken en weten dat een nieuw game tegen een nieuw game word geruild en een oud tegen een oud, of 2 oude tegen nieuw en omgekeerd.
Verder ga ik hier niet meer op in.

Fuji1337

Legacy Member
Hitman Bloodmoney tegen COD2 en Blazing Angels of 1 van beide en opleg? (Niet dat hij zoveel waard is :p)

Evil Force

Legacy Member
de_broemers zei:

Welk game tegen burnout revenge?

@Fuji:
Ik hou het in ieder geval in gedahcten,
maar ik laat de thread zoiezo nog tot ergens eind volgende week opensteen.

greets

Gunnie 13

Legacy Member
Ik heb top spin en Prey die weg mogen.
Ik heb vooral interesse in Fear en Hitman. Wil eventueel nog wel wat € bijgeven.

Evil Force

Legacy Member
Maximum Destruc zei:
Fight Night 3 tegen FEAR ?

Toch maar niet,

mensen, FEAR en Hitman zijn beide redelijk nieuwe gamles dus stel alleen goede deals voor, waarin een nieuw game met een nieuw game word geruild. Zoniet hou ik de games nog wel even bij.

mvg

@Gunni: stel maar wat voor (Pm me) misschien dat we ergens een goede deal kunnen sluiten
Crow360: Ja alles blijft beschikbaar zolang er geen degelijke en eerlijke boden komen.

snoopertrooper

Legacy Member
ik doe mijn GOW weg, ik zou wel graag willen ruilen tegen FEAR op het einde van uw vakantie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan