dj unc
Legacy Member
yow,
heb gears of war uitgespeeld en vindt de mp net iets te kleurloos voor lang te kunnen boeien.
Zou graag ruilen voor CoD3 ofwel tiger woods 07.
Ook nog in aanbieding is Tomb Raider Legends
hiervoor zijn alle voorstellen welkom uitgezonderd de launchgames natuurlijk
grtzz
heb gears of war uitgespeeld en vindt de mp net iets te kleurloos voor lang te kunnen boeien.
Zou graag ruilen voor CoD3 ofwel tiger woods 07.
Ook nog in aanbieding is Tomb Raider Legends
hiervoor zijn alle voorstellen welkom uitgezonderd de launchgames natuurlijk
grtzz
